見出し画像

使徒的・預言的啓示「イエスから さらなる恵みと力をいただくには!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる祝福された聖徒の皆様!

 先週の日曜日に、教会設立19周年を祝うことができたことは本当に素晴らしいことでした。主は私たちに良くしてくださり、また私たちに真実を尽くしてもくださいました。主は私たちのミニストリーを祝福し、私たちは主から今年、祝福の増加を見るのを楽しみにしています。

今年は、主が私たちに3年間の間、収穫を与えることを選ばれる「Shemittah シェミッターの年」です。おのれの収穫を受け取るためには、私たちは主にあって安息することを学ばなければなりません。今年は、主から収穫を取り集める年なのです!

 今年は私たちが教会を開拓してから19年目の年であり、「19」という数字は「御霊の9つの賜物」(1 コリント12:4〜10)と、「御霊の9つの実」(ガラテヤ5:22〜24)を指し示しています。

私たちのうちに働くのは、主の恵みなのです。では、私たちはどのようにして主からさらに受け取るのでしょう?   

以下が、「さらなる収穫を受け取る3つのステップ」です!


1. 私たちは安息に入れるよう、努めなければなりません(ヘブル4:11)。  

- 聖霊は私たちのうちにおられ、私たちのうちに、また私たちを通して働きたいと願っておられます。  

- 主が御霊を通して私たちに与えてくださったものを私たちは受けて、活性化することに努め励まなければなりません。  

- これこそが、「主にある信仰による安息」です。信仰は、イエスが私たちにすでに与えてくださったものを受け取ります。

2. 信仰の言葉は、愛によってのみ働きます(ガラテヤ5:6)。  

- 主から私たちがもらった全てのものは、「信仰による」のです。しかし、「愛」が信仰にエネルギーを与えます。愛のうちに歩むことは、神の祝福の数々に扉を開きます。  

- 私たちはイエスに対して愛のうちに歩み、すべての人に対しても愛のうちに歩まなければなりません。「愛の法則」は「信仰の法則」よりも、より高いものです。  

- 私たちが愛を失ってしまうなら、収穫は止まってしまいます。私たちの収穫は、信仰によって刈り取ります。私たちの言葉は力を帯びているに違いありませんが、しかし愛が私たちの言葉に力を帯びさせます。

3. 私たちのうちにある御霊の実が、主がご自身の力や恵みを授けることができるようになるための、私たちを信頼するための土台なのです!   

- 主がご自身の力や祝福を授けるためには、私たちを信頼できなければならないということを時々、私たちは忘れてしまいます。  

- 私たちがイエスを信頼するにしたがい、イエスはご自身の賜物や贈り物を授けるために私たちを信頼に足る者とみなさなければなりません。賜物や贈り物は、神の恵みの現われです。  

- イエスは、どれだけの祝福を私たちに与えることができるのでしょう?  私たちはイエスを信頼することを学ぶことができるでしょうか?  私たちの人生に対する主の計画に私たちは従うことができるでしょうか?  

 御霊の実と御霊の賜物を活性化することを学ぼうではありませんか。神の御霊は私たちのうちにおられ、主からのすべての良いものを私たちに経験して欲しいと願っておられます。

私たちが今までに見たこともないほどの収穫を見る時です。イエスが私たちにすでに与えた賜物を私たちが開くにしたがって、主は私たちを助けてくださいます。神の約束の数々を刈り取る、収穫の時です!

すべてはイエスと イエスの御国のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to receive more grace and power from Jesus!

Dear blessed saints! 

It was so wonderful to celebrate our 19th church anniversary last Sunday. 

The Lord has been good to us, and also very faithful. The Lord has blessed our ministry and we are looking forward to see the increase of blessings this year from the Lord. 

This is the year of the Shemittah, where the Lord choose to give us harvest for 3 years. To receive our harvest, we must learn to rest in the Lord. It is a year to collect the harvest from the Lord!

 This is our 19th year and the number 19 speaks of the 9 gifts of the Holy Spirit (1 Corinthians 12:4-10) and the 9 fruit of the Holy Spirit (Galatians 5:22-24). It is the grace of the Lord that works in us.

So how do we receive more from the Lord? Here are 3 steps to more harvest!

1. We must labor to enter into rest (Hebrews 4:11)   

- The Holy Spirit is in us and is wanting to work in us and through us.     

- We must be diligent to receive ad activate what the Lord has given to us through the Spirit of God.    

- This is the rest of faith in the Lord. Faith receives what Jesus has given to us already. 

2. Faith words only works by love (Gal.5:6).    

- Everything we have from the Lord is by faith. But love gives energy to faith. Walking in love opens the door for the blessings of God.    

- We must walk in love toward Jesus and also walk in love with everyone. The law of love is higher than the law of faith.    

- When we lose love, the harvest stops. Our harvest is taken by faith. Our words must have power, but love gives our words power. 

3. The fruit of the Spirit in us is the foundation for the Lord to TRUST us with His power and grace!   

- Sometimes we forget that the Lord has to be able to trust us with His power and blessings.    

- As we trust Jesus, Jesus must be able to trust us with His gifts. The gifts are the manifestation of the grace of God.    

- How many blessings can Jesus give us? Can we learn to trust Jesus? Can we follow His plan for our lives? 

 Let us learn to activate the fruit of the Spirit and the gifts of the Spirit. The Spirit of God is in us, and wanting us to experience every good thing from the Lord. 

It is time to see the harvest like we have never seen before. The Lord will help us as we open up the gifts that Jesus has already given to us. It is time for the harvest of the promises of God!

All for Jesus and His Kingdom!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?