見出し画像

使徒的・預言的啓示「労苦の呪いを砕くには!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちあふれた聖徒の皆様!

 私たちは祝福の驚くべき収穫を見ることができる「シェミッターの年」に入っています。
そうです、今年は「収穫の年」なのです! 私たちは様々な方法で収穫を見ていきます。主は私たちに、神の祝福を止める多くのものを明け渡して欲しいと願っておられます。

 箴言10:22は、「主の祝福そのものが(人を) 富ませ、主はそれとともに いかなる悲しみも加えることはされない」と書き記しています (KJV, New Messianic Version Bible。新改訳「主の祝福そのものが人を富ませ、人の苦労は何もそれに加えない」)。

アダムとエバは主の祝福を失ってしまい、労苦という呪いが彼らと土地に かけられました。しかし私たちがアブラハムの祝福を受けることができるよう、イエスは私たちを全ての呪いから贖い出してくださったのです(ガラテヤ3:13〜14)。

労苦という呪いを砕くには!

1. 私たちは労苦という呪いを砕くことを選び取らなければなりません!

- 私たちは、私たちの人生において仕事を第一にするという呪いを砕かなければなりません。私たちの仕事は神ではありません。「神ご自身」が、私たちを祝福されます。

- 私たちはお金を追い求めて欲しがってはなりません。私たちがさらにお金をいただくためには、神の祝福の下にとどまり続けなければなりません。

- 私たちが神と その義とをまず第一に求める時、すべてのものが私たちに加えられます(マタイ6:33)。

2. 私たちは、私たちの仕事に信仰を置くことをやめなければなりません!

- 仕事は お金または私たち自身にではなく、神への礼拝なのです (コロサイ3:22〜24)。

- 私たちは、神とその御国のために働くことを選び取らなければなりません。私たちが神に仕える時、神が私たちに報いを与えてくださいます。

- 私たちにすべての物を豊かに与えて楽しませてくださる神が、私たちの供給源でなければなりません (1テモテ6:17)。神は、私たちにすべての物を与えてくださることを約束してくださっています!

3. お金を愛するという呪いを砕く!

- 金銭を愛することが、あらゆる悪の根です(1テモテ6:10)。私たちは お金を追い求めません。私たちは主の祝福を追い求めるのです。

- 私たちは、神とマモン (新改訳注。「富」をアラム語「マモン」と記す) に同時に仕えることはできません(マタイ6:24)。私たちは お金を愛するか、神を愛するか、どちらかなのです。

- 私たちの天の父が私たちの必要のすべてを備えてくださると、イエスは私たちに教えてくださいました(マタイ6:32)。私たちは、神の国を追い求めることを選び取らなければなりません。

4. 主が皆さんを祝福してくださるのだと信頼することを学びましょう(詩篇115:10〜15)。

- 聖書は、我らの神が私たちを祝福してくださると約束しています! 神は私たちを助け、また私たちを導いてくださいます!

 - 皆さんの思い煩いをすべて主にゆだねましょう。なぜでしょう? 主の平安と主の祝福が、私たちの上に臨んで来るからです(ピリピ4:6〜7)。

- 心配や恐れは、今年のために用意された主の祝福を止めていきます。信仰は、主と主の良さに対する信頼なのです。

- 皆さんは、何について心配しているのでしょう? 祈りの中で、主にゆだねましょう。主が私たちを助けてくださいます!

 主は、使徒的スクールにおいて「シェミッターの年」について教えるようにと私を導いてくださいました。ご興味のある方は ぜひ登録し、受講なさってください。

今年は「シェミッターの年」です(申15:1〜3、申31:10)。神が今年のために約束されたこと、また私たちがこの「シェミッターの年」に何をしなければならないのかも、私たちは知らなければなりません。

私たちが主の方法に従うなら、主は本当に私たちを祝福してくださいます。祝福の超自然的な増加の時です! 自由の年です!

すべては主の祝福のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


※使徒的スクール【シェミッターの年】安息と豊かな収穫の年!
ZOOMオンライン / 全8時間授業 / 6000円(税込)/ 各火曜日 19時~21時
スケジュール:①11/16、②11/30、③12/7、④12/14
講師:ゲヤス・ローレンス
只今申込受付中:申込締切日 11/14(日)
参加申込み→ https://gaiuslawrence.com/event/online-20211116


Apostolic Prophetic Revelation- How to Break the Curse of Toil!

Dear victorious saints!

 We are in the Shemittah Year where we can see amazing harvest of blessings.
Yes, it is the Year of harvest! We will see harvest in many different ways.
The Lord wants us to let go of many things that stop the blessings of God.

Proverbs 10:22 says, "The blessing of the Lord, it makes rich, and He adds no sorrow with it."

Adam and Eve lost the blessing of the Lord and the curse of toil was put upon them and the ground.
Jesus has redeemed us from every curse so that we can receive the blessing of Abraham (Gal.3:13,14).

How to break the curse of toil!

1. We must choose to break the curse of toil!
- We must break the curse of putting work first in our lives. Our work is not God. God Himself will bless us.
- We are not to covet after money. We are to stay under the blessing of God to get more money.
- When we seek God and His Kingdom first, everything will be added to us (Mat.6:33).

2. We must stop putting our faith in our work!
- Work is worship unto God, not unto money or to ourselves (Col.3:22-24).
- We must choose to work for God and His Kingdom. When we serve God, God will reward us.
- Our source must be God who richly gives us all things for us to enjoy (1 Tim.6:17). God promises to give us all things!

3. Break the curse of loving money!
- The love of money is the root of every evil (1 Tim.6:10). We do not seek money. We seek the blessing of the Lord.
- We cannot serve God and Mammon at the same time (Mat.6:24). We will love money or love God.
- Jesus told us that our Father will provide for everything we need (Mt.6:32). We must choose to seek the Kingdom of God.

4. Learn to trust the Lord to bless you (Psalm 115:10-15)
- The Bible promises that our God will bless us! God will help us and will lead us!
- Give all your anxieties to the Lord. Why? Because His peace and His blessing will come upon us (Phil.4:6,7).
- Worry and fear will stop the blessings of the Lord for this year. Faith is trust in the Lord and His goodness.
- What are you worried about? Give it to the Lord in prayer. The Lord will help us!

The Lord has led me to teach on the "Shemittah Year" for our Apostolic School. If you are interested please sign up for the course.
It is the Year of Shemittah (Dt.15:1-3; 31:10). We must know what God has promised for this year, and also on what we must do during this Year of Shemittah.
The Lord will truly bless us if we obey His ways. Time for supernatural increase of blessings! Year of Freedom!

All for the blessing of the Lord!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?