見出し画像

使徒的・預言的啓示「2021年−暗闇に勝利する時代!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

 私たちは今2021年を向かえ、私たちが私たちの人生にまだ働いている暗闇やあらゆる呪いに打ち勝つことができるよう、私たちは今年、私たちの信仰と愛のレベルを引き上げていきます。

サタンが率いる暗闇の王国は、光の王国によって打ち滅ぼすことができます! 私たちは、敵のあらゆる力に対して勝利するよう召されています。

 イエスは「確かに、わたしはあなたがたに、蛇や さそりを踏みつけ、敵のあらゆる力に打ち勝つ権威を授けたのです。だから、あなたがたに害を加えるものは何一つありません」と言われました(ルカ10:19)。

以下が、この『勝利の新しい年を始めるための7つの鍵』となるポイントです!

1.イエスは私たちに権威を授けました! 

−誰が権威を持っているのでしょう? 私たちです! 誰が私たちに権威を授けたのでしょう? イエスが授けました。

2.「私たち」が、サタンと暗闇の王国を踏みつけるために権威を用いなければなりません。 

−イエスは私たちのために、そのことをしてはくださいません。私たちが権威を持っているからです! 

「踏みつけ」と訳されている言葉はギリシャ語の原語で「pate」、「〜の上に歩くこと to walk over it」を意味します。これは私たち自身が祝福への道筋を作ることを意味します!

3.私たちは、惑わしの霊である「蛇」を踏みつけなければなりません(黙12:9)。 

−私たちは信仰に強く立つことによってのみ、惑わしに打ち勝つことができます。サタンは全世界を、偽りを通して惑わします。 

−惑わしとは、私たちが道から外れることです。私たちは、勝利の道にとどまらなければなりません! 

−イエスは私たちに、私たちが蛇をも つかむことができると言われました(マルコ16:18)。

4.私たちは さそりを踏みつけなければなりません。「さそり」とは、私たちを苦しめる「声」の攻撃の毒のとげです(黙9:5)。  

「苦痛」(黙9:5)という言葉は、自分の道筋にある痛みを意味します。私たちは、あらゆる苦しめ悩ます霊に対して、権威を行使しなければなりません! 

−イエスは私たちに、信者は「毒」を飲んでも害を受けないと教えました(マルコ16:18)。

5.私たちは、敵の「あらゆる」力に打ち勝つ権威を持っています! 

−イエスは私たちに、私たちがあらゆるものに打ち勝つことができると言われました! 私たちが自分の権威を用いるなら、私たちは打ち負かされなくてもいいのです!

6.自分が授けられた権威を私たちが用いるなら、何も私たちに害を及ぼすことはできません! 

「害」(マルコ16:18)と訳されている言葉は、ギリシャ語の原語「adikeo」で、「不当であること」を意味します。私たちがサタンに成すがままにさせるなら、サタンは盗み、殺し、また滅ぼしていきます。 

−私たちは、本来私たちのものであるものを主張することによって、サタンの計画の数々を止めなければなりません。

7.イエスは「あなたがた」(ルカ10:19)と言われました! 私たちの信仰は、おもに私たち個人の人生のために用いられます。皆さんは打ち勝つことができるのです! 

−救いをもたらしたのは私たち個人の信仰でした。このことは、そのほかのすべてのことについても同様です。 

−サタンとその王国に対して「勝利の言葉」を語ることによって私たちの信仰を用いるなら、勝利は私たちのものです。

使徒的宣言:

イエスの御名によって、惑わしの蛇を踏みつけるために私は自分の権威を用います。私は真理のうちを歩みます。私は、さそりがもたらす苦痛を踏みつけます。私は自分の思いの中の、苦しめ悩ます思いを打ち滅ぼします。私は過去から自由です。イエスの血潮によって、私は敵のあらゆる力に打ち勝ちます。私は自分に何一つ不当なことが成されない、と宣言します。私はサタンから来る、すべての非難を黙らせます。私が自分に授けられた権威を用いたので、私は暗闇に勝利します! イエスさま、感謝します!

すべては勝利のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- 2021: Era of victory over darkness!

Dear victorious saints!

   We are now in 2021, and we are going to raise our level of faith and love this year, so that we can overcome darkness, and every curse that is still working in our lives. 

The Kingdom of Darkness which Satan leads can be destroyed by the Kingdom of Light! We are called to have victory over every power of the enemy!

   Jesus said, "Behold, I give unto you authority to tread on serpents and scorpions, and over all the power of the enemy, and nothing shall by any means hurt you." (Luke 10:19). 

Here are 7 key points to start this new year of victory!

1. Jesus gave us authority!   

- Who has the authority? We do! Who gave it to us? Jesus did. 

2. We must use the authority to tread on Satan and the Kingdom of Darkness.  

- Jesus does not do it for us because we have the authority!    

- The word "tread" is "pate", which means to walk over it. It means that we make the pathway to blessings!

3. We must trample down serpents, which is the spirit of deception (Rev.12:9).    

- We can only overcome deception by being strong in faith. Satan deceives the whole world through lies.    

- Deception means that we get out of the path. We must stay on the path of victory!   

- Jesus told us that we can pick up serpents (Mk.16:18).

4. We must trample down scorpions, which is the sting of poison of  "voice" attacks that torment us (Rev.9:5).   

- The word torment means pain in your path. We must take authority over every tormenting spirit!   

- Jesus told us that believers can drink poison and it will not hurt them (Mk.16: 18). 

5. We have authority over ALL the power of the enemy!   

- Jesus told us that we can overcome all! We do not have to lose, if we use our authority!

6. Nothing can hurt us if we use our authority!    

- The word for hurt is "adikeo", which means to be unjust. Satan will steal, kill and destroy if we let him.    

- We must stop the plans of Satan by speaking what belongs to us. 


7. Jesus said "YOU"! Our faith is mainly used for our individual lives. You can overcome!   

- It was our individual faith that brought salvation. It is the same for everything else.    

- Victory belongs to us if we use our faith by speaking words of victory against Satan and His Kingdom. 

Apostolic Declaration: In the Name of Jesus, I use my authority to tread on serpents of deception. I will walk in truth. I tread on the torments of scorpions. I destroy the tormenting thoughts in my mind. I am free from the past.I overcome all the power of the enemy by the blood of Jesus. I declare that nothing unjust will happen to me. I silence every accusation coming from Satan. I will have victory over darkness because I have used my authority! Thank you Jesus!

All for Victory!

apostle Gaius Lawrence   

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?