見出し画像

使徒的・預言的啓示「皆さんが所有するべき約束の地に入って行く4つの方法!」ゲヤス・ローレンス

喜びに満たされた聖徒の皆様!

 この「シュミッターの年」、神が私たちに計画してくださった全ての良いものの中に歩むために、主は私たちに自由になって欲しいと願っておられます。

イエスは私たちを救い、召してくださり、またアブラハムの祝福の中に歩むよう、私たちを選んでくださいました。

 今年は「安息の休みの年」です。「安息の休み」とは、何でしょう? それは、約束された祝福の地です! 自由の年なのです!

 ヘブル3:19は、「それゆえ、彼らが安息に はいれなかったのは、不信仰のためであったことがわかります」と書いています。
ですから 私たちは、どのようにして祝福と自由の人生に入って行くのでしょう?

以下が、「私たちが所有すべき私たちの約束の地に入る4つの方法」です。

1. イエスがその血で 皆さんのためにすでに買い取ってくださったものを信じましょう(ヘブル10:19〜25)。

 - 私たちは信者として、私たちがすでに所有しているものを知っていなければなりません。

 - イエスはすでに十字架で、私たちの罪、病、貧しさや呪いを負ってくださいました。それは完了しているのです!

 - 私たちはイエスの血潮の宣言によってのみ、神に近づくことができます。血潮は語っているのです!

2. イエスは皆さんが繁栄し成功するよう、皆さんを召しておられるということを信じましょう(ヨシュア1:8)。

 - イエスは、私たちが信じて、語るものが起こってくると言われました(マルコ11:23)。

 - 私たちは自分自身を祝福されている者として、また「労苦」の呪いを含め、あらゆる呪いからも自由であることを見なければなりません。

3. イエスが、皆さんと皆さんの使命について語っているものを信じましょう(エペソ2:10)。

 - イエスは、私たちの人生に対する私たちの道をすでに選んでくださっています。私たちはイエスと、その預言的計画につき従っていかなければなりません。

 - 私たちは、他の人々が私たちがどのような者であるかと語られたことから自由にならなければなりません。イエスと聖書のことばだけが、私たちを自由にします。

 - 自由は、主が私たちに与えてくださった賜物と召しのうちに真に歩む時に来ます。

4. イエスの臨在と力が、皆さんを人生で勝利させるということを信じましょう(使徒1:8)。

 - 私たちがイエスの臨在の中にとどまる時、イエスの力が主のみこころを成すよう私たちの人生に働きます。

- 私たちは聖霊の宮です。宮あるいは家は、神の臨在と働きで満ちていなければなりません。

-神の家は私たちの仕事の人生より、もっと重要です。王と、その御国は最初に来なければなりません。

- 仕事に対する中毒は、いかなるものでも私たちから砕かなければなりません。仕事は重要であり、仕事は礼拝ですが、私たちは神の臨在の中に安息することを学ばなければなりません。

 この「シュミッターの安息の年」が、中毒からの自由の年になることを信じましょう。仕事中心の思考 work mentality から自由になり、祝福されているという思考 blessed mentality へと移りましょう。

主は今年、私たちに3年に渡る祝福を与えたいと願っておられます。イエス・キリストに信仰を持つことを学びましょう! 主は私たちを祝福されます!

すべてはアブラハムの祝福のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-Four Ways to Move into Your Promised Land!

Dear joyful saints!

In this Shemittah year, the Lord is wanting us to become free to walk in all the good things that God has planned for us.
Jesus saved us, called us, and has chosen us to walk in the blessing of Abraham.
This is the year of Sabbath Rest. What is the Sabbath rest? It is the promised land of blessings! It is the Year of Freedom!

Hebrews 3:18 says, "So we see that they were not able to enter, because of their unbelief". So how do we enter into the life of blessings and freedom?

Here are four ways to move into our promised land.

1. Believe what Jesus already purchased for you by His blood (Hebrews 10:19-25)
- We must know as believers what belongs to us already.
- Jesus carried our sin, sickness, poverty and curses on the cross already. It is done!
- We can only approach God by the declaration of the blood of Jesus. The blood is speaking!

2. Believe that Jesus has called you to prosper and be successful (Joshua 1:8)
- Jesus said that what we believe and say will happen (Mark 11:23).
- We must see ourselves blessed and be free from every curse, including the curse of "toil".

3. Believe what Jesus says about you and your destiny (Ephesians 2:10)
- Jesus has already chosen our path for our lives. We must follow Jesus and His prophetic plan.
- We must become free from what other people have told us who we are. Only Jesus and His Word can set us free.
- Freedom comes when we truly walk in the gifts and callings that the Lord has given to us.

4. Believe that the presence and the power of Jesus will cause you to win in life (Acts 1:8)
- When we stay in the presence of Jesus, His power will work in our lives to do His will.
- We are the temple of the Holy Spirit. The temple or the house must be filled with the presence and the work of God.
- The house of God is more important than our work life. The King and His Kingdom needs to come first.
- Any addictions to work must be broken from us. Work is important and work is worship, but we must learn to rest in the presence of God.

Let us believe that this Shemittah Year of rest will be a year of freedom from addictions. Let us become free from work mentality, and move into a blessed mentality.
The Lord wants to give us a three year blessing this year. Lets learn to have faith in Jesus Christ! The Lord will bless us!

All for the Blessings of Abraham,
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?