見出し画像

使徒的・預言的啓示「光である神とのパートナーシップ!祝う時! 暗闇が去っている!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利にあふれた聖徒の皆様!

 先週の土曜日、使徒トレバー師のメッセージを聞くことができたことは本当に素晴らしいことでした。

神は私たちに、神の栄光を経験することにおいて成長して欲しいと願っておられます。私たちが神とともに動くにつれ、私たちは神の臨在の現われのレベルにおいて成長することができます。

5781年は、すべての呪いを打ち砕く年です!イエスさま、感謝します! 今年は、神の光によって暗闇に対し私たちが勝利を見る年です。イエスさま、感謝します! 

主は今週の日曜日に、すべての暗闇に打ち勝つために私たちが神ご自身とパートナーになることができることを信じるよう導かれました! 暗闇が離れ去っているので、祝う時です!(イザヤ60:1〜3)。

以下が勝利を見るために、神とパートナーシップを組むための4つの鍵です:

1.暗やみと光とに、交わりは一つもありません(2コリント6:14)。

「交わり」という言葉は、ギリシャ語の原語で「koinoniaコイノーニア」です。この言葉は「パートナーシップ」を意味します。私たちは、暗闇と光とに同時にパートナーシップを組むことはできません。 

−神は光です(1ヨハネ1:5)。神には何一つ暗やみがありません。

2.私たちがやみの中を歩んでいるなら、神と交わりもしくはパートナーシップを持ちません(1ヨハネ1:6)。 

−神とのパートナーシップがあると思い込むことによって、私たちは自分に偽りを言い、だますことができます。 

−惑わしは、私たちがみことばの真理を信じない時に来ます。 

−私たちは神とパートナーになるために、正しい考え方を持っていなければなりません。

3.神の恵みとあわれみの真理を私たちが信じるなら、私たちは神とパートナーシップを組むことができます(1ヨハネ1:7)。 

−聖書は、私たちが罪はないと言うなら、私たちは偽りを言っていると書いています。 

−私たちの罪のきよめについて神が言っておられることを私たちが信じる時、私たちは光の中を歩みます。 

−神は光であられるので、これは私たちが神のもとへと行くことを意味します。 

−私たちがイエスのもとに来る時、すべての罪は赦され、すべての悪はきよめられます!

4.神の良さを疑うことは、私たちに敗北の人生を生きるようにさせます!

−私たちが疑えば、私たちは主から何もいただけません(ヤコブ1:7)。 

−疑いは、私たちを光から遠ざけます。神は光です! 

−神とパートナーになるためには、私たちは神の優しさと良さを信頼しなければなりません。神は光です!

 私は皆さんに、勝利のうちに神とともに歩むことについての私たちの理解をアップグレードするために、使徒的スクールの新しいコースに参加することを励ましたいと思います。

祝福はどこにあるのでしょう? 勝利の人生はどこにあるのでしょう? 私の人生で、神の良さがすべて現わされる人生はどこにあるのでしょう? 赦しの喜びはどこにあるのでしょう? 落ち込みに対する勝利の人生はどこにあるのでしょう? 

このコースは、私たちの人生において神の良さが現われるのを止める、すべての呪いとすべての妨げに対する勝利の人生を私たちに明らかにしていきます! 今年が、私たちが神の光によって すべての呪いのサイクルに打ち勝つことを選ぶ年なのです! 

新しいコースは次週の火曜日からスタートします!

【全国オンライン参加】神の完全な計画を妨げる呪いを打ち砕く方法:https://churchofpraise.jp/archives/event/ac-online-202102

暗闇が去る時!   祝いましょう!

使徒 ゲヤス・ローレンス 


Apostolic Prophetic Revelation-Partnership with God who is Light! Time to celebrate! Darkness is leaving!

Dear victorious saints!

 It was so wonderful to hear apostle Trevor last Saturday. God is wanting us to grow in our experience  with the Glory of God. We can grow in the level of the manifestation of the presence of God, as we move with God. 5781 is the year to break every curse! Thank you Jesus! This is the year where we see victory over darkness by the light of God. Thank you Jesus! The Lord led us last Sunday to believe that we can become a partner with God Himself to overcome every darkness! It is time to celebrate because darkness is leaving! (Isaiah 60:1-3)

Here are 4 key points to partner with God to see victory;

1. There is no fellowship between darkness and light (2 Cor.6:14). 

- The word fellowship is "koinonia". This word means "partnership". We can not partner with darkness and light at the same time.    

- God is light (1 John 1:5). God does not have any darkness. 

2. There is no fellowship or partnership with God if we walk in darkness (1 John 1:6).    

- We can lie and deceive ourselves by thinking that we are in partnership with God.   

- The deception comes when we do not believe the truth of the Word of God.    

- We must have the right mindset to partner with God. 

3. We can partner with God if we believe the truth of His grace and mercy (1 John 1:7).   

- The Bible says that if we say we have no sin, we lie.    

- When we believe what God says about cleansing of our sin, we walk in the light.    

- God is light, so this means that we go to Him.    

- All sin is forgiven and every evil is cleansed when we come to Jesus! Jesus Himself cleanses us!

4. Doubting the goodness of God will cause us to live in defeat!   

- If we doubt, we will not receive anything from the Lord (James 1:7).    

- Doubting will keep us away from the Light. God is Light!   

- To partner with God, we must trust His kindness and goodness. God is light!

 I want to encourage everyone to join the new apostolic school course, to upgrade our understanding of walking with God in victory. Where is the blessing? Where is the life of victory? Where is the life where every goodness of God manifests in my life? Where is the joy of forgiveness? Where is the life of victory over depression? This course will show us the life of victory over every curse and every hindrance that stops the goodness of God to manifest in our lives! This is the year where we choose to overcome every curse cycle by the light of God! The new course will start next Tuesday! 

Time for darkness to leave! Celebrate!

apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?