見出し画像

使徒的・預言的啓示「新年5784年について、神は何と語っておられるのでしょうか?」ゲヤス・ローレンス

親愛なる主の御声を聞いておられる聖徒の皆様!

私は「真の信仰 対 偽りの信仰」について、使徒的スクールの新しい教えを始めたばかりです。
信仰は単に 私たちが何を信じているのかだけではなく、信仰は「私たちが神から何を聞いているのか」でもあります。
私たちは聖霊によって導かれなければなりません! 神から聞くことは、神が成そうとすることについて、私たちの信仰に火をつけ燃え上がらせることもあります。

私たちは聖書の暦の中で、5784年の新年に入ろうとしています。教会や世界の中では、たくさんの出来事が起こっています。
神は語っておられます。サタンも語っています。大勢の人が、この世界の状況について理解しようとしています。
私たちが真の教会もしくは真の信者であるなら、私たちは聖霊が教会に語っておられることを聞かなければなりません(黙3:6)。

神は今、私たちの偽りの信仰を離れて、サタンや悪霊どもの様々な働きを打ち壊していく新しいレベルの信仰に入ることについて多く語っておられます。
世の中の反キリストの霊は、私たちの信仰によってのみ打ち負かされます (1ヨハネ 5:4)。

信仰によって、私たちはサタンや悪霊ども、罪、誘惑、病気、先祖の呪いの数々、クリスチャンからの呪い、魔術、イゼベルやその他の主権と力に打ち勝ちます!
そうです、すべての信者は勝利するように召されているのです!

神は私たちに多くの方法で語られます。
以下は、「神が私たちに語られるいくつかの方法」です:
1. 聖書のことばによって。
2. すべての信者のうちにおられる神の御霊によって。
3. 使徒たちと預言者たちによって。
4. 夢と幻によって。
5. 神の天使たちによって。
6. 預言的しるしによって。
7. 聖書の暦によって。

神は最初から、永遠に続いていく暦を持っておられたのでした!
私たちがこの暦に従うにつれ、この暦は私たちを神とつながるように導き、私たちを毎年 神の祝福に増し加わるようにとさせます!

私たちは今や、刈り取りの季節に入ろうとしています。
私たちが正しい時に種を蒔き、また良い地に蒔くなら、そうして私たちが自分の種に水を与えるにしたがって、私たちの種は成長していきます。


聖書では、「種」とは何でしょう?
1.「聖書のことばと 神の声」は種です。
2.「私たちの日々の言葉」は霊的な種です。
3.「私たちの日々の行動」は種です。
4.「私たちのお金」は種です。


ロバート・ハイドラー師は今週の土曜日に、5784年のこの新しい年はどのような年になるのかを私たちに明らかにします。
Zoom カンファレンス事前申込みURL:https://gaiuslawrence.com/event/online-230902/(申込期限9/1まで!)

神は、私たちに語っておられます! 神はすべての信者に、神の暦の中で私たちが置かれている季節を知って欲しいと願っておられます。
私たちが5783年に蒔いた種を収穫し、そして5784年の新しい年のためにいま準備しましょう!


すべてはイエスとその御声のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- What is God saying about the New Year 5784?

Dear listening saints!

I have just started the new apostolic school teaching on Real faith vs False faith.
Faith is not just what we believe, but it is what we are HEARING from God.
We are to be led by the Holy Spirit! Hearing from God can ignite our faith in what God is wanting to do.

We are moving into the new year of 5784 in the Biblical calendar.
There are many things that is happening in the church and the world.
God is speaking. Satan is speaking. Many human beings are trying to figure things out about this world.
If we are the true church or a true believer, we must listen to what the Holy Spirit is saying to the church (Rev.3:6).

God is speaking a lot right now about leaving our false faith and move into a new faith level that will destroy the works of Satan and demons.
The antichrist spirit in the world is only defeated by our faith (1 John 5:4).

By faith we overcome Satan, demons, sin, temptations, sickness, generational curses, Christian curses, witchcraft, Jezebel, and other principalities and powers!
Yes every believer is called to win!

God speaks to us in many ways.

Here are some ways He speaks:
1. By the Word of God.
2. By the Spirit of God in every believer.
3. By apostles and prophets.
4. By dreams and visions
5. By angels
6. By prophetic signs
7. By the Biblical calendar

God has from the beginning had a calendar that will continue forever!
As we follow this calendar it causes us to connect with God, and also causes us to increase in the blessings of God every year!

We are now moving into the reaping season.
If we sow at the right time and we sow into a good ground, then as we water our seed our seeds will grow.

What is a seed in the Bible?
1. The Word of God and the voice of God is a seed.
2. Our daily words are spiritual seeds.
3. Our daily action is a seed.
4. Our money is a seed.

Robert Heidler will be showing us what this New Year of 5784 will be about this Saturday morning.
Zoom Conference URL:https://gaiuslawrence.com/event/online-230902/(Apply until today)

God is talking to us!
God wants every believer to know the season that we are in with Gods calendar.
Let us harvest the seeds we have sown in 5783 and now lets get ready for the new year of 5784!


All for Jesus and His Voice!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?