見出し画像

使徒的・預言的啓示「私たちの献金や捧げ物によって解き放たれた神の祝福の数々を収穫する方法」ゲヤス・ローレンス

親愛なる喜びにあふれた聖徒の皆様!

 私たちはラッパ(角笛)の祭りを祝ってきました。イエス・キリストが、私たちの「救いの角」であられるからです! 私たちは大贖罪の日も祝いました。

イエスが、「三位一体の謁見の間」に私たちが入ることを許すために至聖所に入っていかれた、大祭司であられるからです! 

私たちは、私たちが主に献金や捧げものを捧げるにしたがい、私たちが7日間喜ぶようにと命じられている仮庵の祭りに今移り入ろうとしています! 

私たちが主に捧げるにしたがって、7日間、幸せでいられることは可能でしょうか? もちろん可能です! 喜びと幸せは、私たちが選ぶものです。喜びは、主に与えることによって活性化します。

私たちは「収穫」が来ると知っているからです! この季節は、神が私たちに与えてくださる収穫を喜ぶ季節なのです。これは「100倍の祝福」の季節であるのです。

神の祝福は、神に献金や捧げものを捧げる人々に約束されています。


1.私たちの十分の一献金や、献金・捧げものの数々は、天の窓を開くように神を動かします(マラキ3:8〜12)。

−この「窓」は、複数形です。たくさんの窓が開きます。私たちが「収めることのできないほど」の祝福の数々が臨むのです! すごいことです!(新改訳「あふれるばかりの祝福をあなたがたに注ぐかどうか」のみ。KJV, 〈NKJV〉「祝福を収め受けるための場所が足りないほど、〈あなたがたのために あふれるばかりの〉あなたがたに祝福を注ぐかどうかをためしてみよ」という前文がある)。

−神は、サタンや悪霊どもを指している「食い荒らすもの」を叱りつけてくださいます。呪いは、もうありません!

−他の人々が、私たちを「祝福された者」(新改訳「幸せ者」)と呼ぶようになります。すべての呪いが無くなったからです。

2.私たちの種蒔き献金や捧げものの数々は、私たちに、あらゆる恵みをあふれるばかりに与えるように神を動かします(2コリント9:6〜9)。

−私たちはすべての良いわざを行なうために私たちが必要とする、すべてのものを持つようになります。すべての必要は満たされます。

−「神の恵み」とは、「成功を見るために私たちの人生に臨む神の力」です。

3.私たちの種蒔き献金や捧げものは、私たちの人生の必要をすべて満たすように神を動かします(ピリピ4:15〜19)。

−私たちの献金や捧げものの数々は、私たちの霊的な口座に実が入るようにとさせます(ピリピ4:17)。

−私たちの献金や捧げものの数々は、芳ばしい香りであって、神が喜んで受けてくださるささげ物となります(ピリピ4:18)。

−神は、そうしてのち、すべての霊的、感情的、物理的、家族の、そして経済的必要を満たしてくださいます。

私たちの種蒔き献金や捧げ物とともに、それらの祝福を私たちはどのようにして受け取るのでしょう?

1.私たちの種は、私たちの「心の地」に蒔かなければなりません。神の御前での私たちの心の思いは、私たちに実を結ぶようにさせます。

2.私たちの種と地に、水を注がなければなりません。

3.すべての雑草は、抜き取らなければなりません。

4.「かま」を用いることによって、私たちは自分が蒔いた種を収穫することを確かめなければなりません。

5.私たちは日々 私たちに来る収穫を、見分けなければなりません。

6.私たちの感謝と賛美は、天を開き続けなければなりません。 

7.私たちは、神がどのようにして私たちの人生および私たちの家族から、呪いを取り除いておられるかを見る選択をしなければなりません。

 神は私たちが祝福され、すべての呪いが砕かれるのを見たいと願っておられます。私たちは、どのようにして神に与えるかを、またどのようにして神から受け取るのかも知らなければなりません。

主は「経済の収穫を得る種蒔きの方法」について教えるように、私を導いてくださいました。このコースでは、私は以下のトピックを教えていきます。

−「種」とは何でしょう? 

−私たちが蒔いた種に、どのようにして「任務」を割り当てるのでしょう?

−私たちが蒔いた種に、どのようにして水を注ぐのでしょう?

−私たちが蒔いた種が成長するための「良い地」とは何でしょう?

−私たちの収穫を待つ間に行なうべき、7つの事柄 

−どのようにして私たちの収穫に気づくのでしょう? 

−収穫の時が来た時に、何をすればよいのでしょう? 

−私たちが蒔いた種から、どのような種類の収穫を期待できるのでしょう?

−私たちの収穫を失わないために、私たちは何ができるのでしょう?

−私たちの収穫をどのようにして増やすのでしょう?

 この新しいコースは来週、Zoomを通して開催されます。登録をしましょう!  聖書を学び、新しいレベルの祝福に入ろうではありませんか!   

神に経済を捧げることは、あらゆる呪いを砕くための、神のすべての祝福を私たちに臨むようにさせ得ます! 私たちの祝福をどのように収穫するのか、学ぼうではありませんか!

すべては収穫のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation- How to harvest the blessings of God released by our offerings

Dear joyful saints!

   We have celebrated the Feast of Trumpets, because Jesus Christ is the Horn of our deliverance! 

We have also celebrated the Day of Atonement, because Jesus is the Great High Priest who has gone into the Most Holy Place to allow us to come into the "Trinity Room"! 

We are now moving into the Feast of Tabernacles where we are told to be joyful for 7 days as we give to the Lord! Is it possible to be happy for 7 days as we give to the Lord? Yes! Joy and happiness is what we choose. 

Joy is activated by giving to the Lord because we know that harvest will come! This is the season to rejoice in the harvest that God is giving to us. This is the season of the 100 fold blessing. 

The blessing of God is promised to those who give offerings to God.

1. Our Tithes and Offerings cause God to open up the windows of Heaven (Malachi 3:8-12)   

- Windows is plural. Many windows open. The blessings come that we will not be able to contain! Wow!   

- God will rebuke the devour, which is Satan and demons. No more curses!   - Other people will call us blessed because every curse is gone.    

2. Our seed offerings causes God to make all grace abound toward us (2 Corinthians 9:6-9)   

- We will have everything we need to do every good work. Every need is supplied.    

- The grace of God is the power of God that comes to our lives to see success. 

3. Our seed offering causes God to supply every need in our lives (Phillipians 4:15-19)   

- Our offerings causes fruit to come into our spiritual account (v.17).   

- Our offerings become an odor of a sweet smell, a sacrifice acceptable, well pleasing to God (v.18).   

- God then supplies every spiritual, emotional, physical, family and financial needs. 

How do we receive these blessings with our seed offering?

1. Our seed must be put in the ground of our heart. Our heart before God causes us to bear fruit.

2. Our seed and ground must be watered. 

3. Every weed must be pulled out.

4. We must make sure that we harvest our seed by using the sickle. 

5. We must discern the harvest that comes to us on a daily basis. 

6. Our thanksgiving and praise must keep the heavens open.

7. We must choose to see how God is removing every  curse in our lives and in our homes. 

   God wants us to be blessed and to see every curse broken. We must know how to give to God and we must also know how to receive from God. The Lord has led me to teach on "How to sow seeds for a financial harvest"?

In this course I will cover these topics;

-What is a seed-How to put an assignment on our seed

-How do we water our seed

-What is a good ground for our seed to grow

-7 things to do while waiting for our harvest

-How do we recognize our harvest-What to do when the harvest time comes

-What different kinds of harvest can we expect from our seed

-What can we do to mot lose our harvest

-How do we increase our harvest

This new course will start next week by zoom. Please register. Lets study the Bible and move into a new level of blessings. 

Giving of finances to God can cause every blessing of God to come to us to break every curse! Let us learn how to harvest our blessings!

All for the harvest!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?