見出し画像

使徒的・預言的啓示「盗人を捕まえ、追い出すには!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる打ち勝つ聖徒の皆様!

 私は、どのようにして聖霊をより良く知るのかについて教えた、先週土曜の使徒的セミナーに参加してくださったすべての方々に感謝を述べたいと思います。

聖霊は三位一体の「第三の神格」で、「神」であられます。聖霊は地上で教会と共に働いておられる、唯一のお方です。聖霊はすべての信者を導き助けるために来られ、またすべての教会を導き助けるために来られました。

聖霊は「声」を持っておられ、また聖霊は地上でイエスを通して成さった全てのことを行なう力も持っておられます。私たちは、もっともっと聖霊を知る必要があります!

 主は、私たちの人生に対する神のすべての祝福を盗んでしまう「疑い」という敵について私に語ってきました。イエスは、「サタンが盗人」であると言われました!  

ヨハネ10:10は、「盗人が来るのは、ただ盗んだり、殺したり、滅ぼしたりするだけのためです。わたしが来たのは、羊がいのちを得、またそれを豊かに持つためです」と言っています。

箴言6:30は、「もし、(盗人が)つかまえられたなら、彼は七倍を償い、自分の家の財産をことごとく与えなければならない」と言っています。

「盗人」に関する5つの鍵となる啓示!

1.サタンが盗人です! 

−神は盗人ではありません。神は私たちに豊かな いのちを与えます。 

−サタンは私たちに偽りを言うことによって、私たちの人生から神の祝福を盗みます。

2.私たちは盗人を見つけなければなりません! 

−私たちは、サタンが神の祝福を私たちから盗むようにさせている欺きを見つけなければなりません。 

−盗人は、私たちの思いに非常に激しく働きます。私たちの考えは神の計画に同意しなければなりません。

3.神は私たちの人生を回復したいと願っておられます! 

−私たちは、主が私たちの人生のすべての部分に回復をもたらしてくださることを信頼しなければなりません。 

−私たちの人生に喜びが回復します。 

−神の臨在は、私たちに超自然的な平安を与えます。

4.私たちが生きておられる神に仕えるにしたがい、この地上における私たちの人生を神は楽しんで欲しいと願っておられます! 

−喜びは、私たちが神の愛の中で生きる自由を見出すにしたがい、やって来ます。 

−私たちがハッピーでないなら、何かが間違っています。幸せは、天国の領域のものです。

5.神はいのち、そしていのちは神です! 

−私たちの最高の召しは、神を楽しむことです! 

−私たちの第一の戒めは、神ご自身と愛なる関係を持つことです。 

−私たちに充足を与える人間は誰一人として存在しません。イエスの臨在だけが、私たちの霊と魂に充足を与えます。 

−イエスの臨在の中で、私たちは喜びで満ちあふれたところの、豊かないのちを見出します!

どのようにして盗人を捕まえるのか!

1.イエスは皆さんにとって十分でしょうか?  そうでないなら、盗人が働いています。

2.「幸せ」は、物質的な物やお金持ちになることによって来ますか? 皆さんが「はい」と言ったなら、盗人が働いています。

3.皆さんが誰かと何らかの関係を結んでいたら、皆さんは充足していくと信じていますか?  そうであるなら、盗人は既に働いています。

4.皆さんは、神が皆さんのことを怒っていると思っていますか?  そうであるなら、盗人は既に働いています!

5.皆さんは、この人生だけのために生きることが、生きる理由であると考えていますか?  そうであるなら、盗人は既に働いています!

6.皆さんは、神が皆さんと共におられないと感じていますか?  もしそうであるなら、盗人は既に働いています!  神は常に私たちと共におられます!

7.皆さんは誰も皆さんを愛していないと感じていますか?  そうであるなら、盗人は激しく働いています。イエスは条件を全くつけないで、皆さんを完全に愛しています!

皆さんは盗人を捕まえたでしょうか? 盗人であるサタンの思いは、私たちを地獄からの偽りの数々に従わせるようにします。盗人サタンを王座から降ろし、イエスを私たちの思考の「王」とならせましょう。「キリストの御思い」こそが、私たちの人生に回復をもたらすのです!  暗闇が去り、光が輝いています!

すべては私を愛し 私のために死んでくださったイエスのために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- How to catch the thief and kick him out! 

Dear overcoming saints!

 I want to thank everyone who joined the apostolic seminar last Saturday, as I taught on how to get to know the Holy Spirit better. 

The Holy Spirit is the third person of the Trinity, who is God. The Holy Spirit is the only One who is working on the earth now with the church. The Holy Spirit has come to lead and help every believer, and also to lead and help every church. 

The Holy Spirit has a voice, and he also has power to do everything He did through Jesus Christ on the earth. We are needing to know the Holy Spirit more and more!

 The Lord has been speaking to me about the enemy of doubt, that robs us from all the blessings of God for our lives. Jesus said that Satan is the thief!. 

John 10:10 says, "The thief comes to steal, kill and destroy but I have come they they may have life, and have it to the full." 

Proverbs 6:30 says, But if the thief is found, he shall restore sevenfold, and he shall give all the substance of his house." 

5 Key Revelations about the Thief!

1. Satan is the thief!

- God is not the thief. God gives to us abundant life.    

- Satan steals the blessing of God from our lives by lying to us.  

2. We must find the thief!   

- We have to find out the deception that is causing Satan to steal from us the blessings of God.    

- The thief works very hard in our mind. Our thoughts must agree with the plan of God. 

3. God wants to restore our lives!   

- We must trust the Lord to bring restoration to every part of our lives.    

- There will be a restoration of joy in our lives.    

- The presence of God will give us a supernatural peace.

4. God wants us to enjoy our lives here on the earth as we serve the living God!   

- Joy comes as we find freedom to live in the love of God.    

- When we are not happy, something is wrong. Happiness is the realm of Heaven. 

5. God is life, and life is God!   

- Our highest calling is to enjoy God!   

- Our first commandment is to have a loving relationship with God Himself.    

- No human being can satisfy us. Only the presence of Jesus can satisfy our spirit and our soul.    

- In the presence of Jesus, we find the abundant life, which is full of joy!

How to catch the thief!

1.Is Jesus enough for you? If not, the thief is working. 

2. Does happiness come from material things and being rich? If you say yes, the thief is working.

3. Do you believe that if you had a certain relationship with someone, that you will be satisfied? If yes, the thief is already working. 

4. Do you think that God is mad at you? If yes, the thief is already working!

5. Do you think that living for this life only is the reason to live? If yes, the thief is already working! 

6. Do you feel that God is not with you? If yes, then the thief is already working! God is always with us!

7. Do you feel like no one loves you? If yes, then the thief is working hard. Jesus loves you completely with no conditions attached!

Did you catch the thief? The thoughts of Satan, the thief, will cause us to obey the lies from hell. Let us take Satan the thief from the throne, and let Jesus be the King over our thought life. The mind of Christ is what brings restoration to our lives! Darkness is leaving and the Light is shining!

All for King Jesus who loved me and died for me!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?