見出し画像

使徒的・預言的啓示「この収穫の月のための7つの鍵となる啓示!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる打ち破りを携える聖徒の皆様!

 私は先週の週末、仙台と東京で素晴らしい時を過ごしました。主の御霊が私たちのうち、また私たちを通して生きておられるので、主は私たちに、イエスのようになる人々になって欲しいと切に望んでおられます。

1コリント3:16には、「あなたがたは神の神殿であり、神の御霊があなたがたに宿っておられることを知らないのですか」と書いています。なんと驚くべき聖句でしょうか。

私たちは、自分の体が聖霊が住まわれる場所であると知り、また信じる必要があります。信者は「動く契約の箱」であるのです!

私たちのうちに、また私たちを通して 神の臨在を現わすためには、私たちは7つの鍵となる啓示を理解しなければなりません。

1.私たちは、神とともに働かなければなりません(2コリント6:1)。

−神は単に私たちとともにおられるだけではなく、神は私たちとともに働きたいと望んでおられます。 

−神は、かつてイエスの体を通して働かれたように、今でも神は働いておられます。聖霊は同じことを行ないたいと望んでおられます。

2.私たちは、神の恵みをむだに受けないようにしなければなりません(2コリント6:1)。 

−私たちは一人ひとり、神から恵みを受けたことを知らなければなりません。「恵み」とは、私たちのうちにある神のわざです。 

−私たちは、すでに私たちのうちにある「恵み」、すなわち「神の力」を用い始めなければなりません。 

−神がすでに私たちに与えてくださった賜物は何でしょう? 私たちはそれを用いているでしょうか?

3.これは神が私たちに耳を傾けておられる、意にかなった時です(2コリント6:2)。 (NASB「意にかなった時にわたしはあなたに耳を傾け」。新改訳「恵みの時にあなたに答え」)。 

−これは私たちが持つべきものを主張し得る、収穫の季節です!

4.今は、救いの時です(2コリント6:2)。 

−神は救いをもたらすことができるということを信じましょう。私たちが信仰の言葉を解き放つ時、イエスは私たちの家族や友人たちを救うことができます。 

−私たちの家族や友人たちの人生に、神を歓迎しましょう。

5.私たちが、神の宮であるのです(2コリント6:16)。 

−この箇所では、私たち信者は死んでいる偶像と対比されて描写されています。私たちは、イエスが聖霊を通して住んでおられる「生ける宮」なのです。 

−人々が祈るために偶像に行くのと同じように、人々は祈りや助けを受けるために私たちのもとに来るべきです。 

−イエスは私たちを通して宣べ伝え、癒し、解放されます。私たちの手や私たちの口は、神の力を解き放つために用いることができます。

6.神は私たちの間に住み、また歩まれます(2コリント6:16)。 

−神は私たちのうちに住まわれるだけではなく、神は私たちのうちに歩まれます。主が私たちの心や思いを通して歩まれるよう、許していこうではありませんか。 

−神が私たちのうちに歩まれる時、私たちは神とともに歩むことになります。イエスは私たちを通して、日々何をされるのでしょう?

7.神は、私たちの父となります(2コリント6:18)。 

−私たちは、神の子どもです。神は私たちの父に毎日なりたいと望んでおられます。 

−天の父の祝福の数々や交わりを楽しむために、自分の父として神のみもとに私たちは行かなければなりません(2コリント6:17)。 

−神は言っておられます。「わたしは、あなたを祝福していいでしょうか?」 神のみもとに行き、私たちを祝福して、収穫をもたらしてくださるようにと神に願い求めましょう。

 私たちは「収穫の月」に入っており、私たちはみことばと預言の言葉を宣言することによって、それを受け取っていかなければなりません。主はいつくしみ深く、その恵みはとこしえまで続くからです。

来週の10月24日に、ロバート・ハイドラー師は私たちに「神が5781年のために何と語っておられるか」について教える予定をしております。呪いの数々が打ち滅ぼされていく年になることを、私たちは宣言していきます! 呪いの数々を打ち滅ぼし、そうして神の祝福を見るための特別な油注ぎがこの季節にあります!

すべては神のいつくしみのために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- 7 key revelations for this Month of Harvest!

Dear breakthrough saints!

I had a great time in Sendai and Tokyo over the weekend. The Lord is wanting us to be those who will become like Jesus as His Spirit lives in us and through us. 

1 Corinthians 3:16 says, "Do you not know that you are the temple of God and that the Spirit of God dwells in you?" What an amazing verse. We are to know and believe that our body is where the Holy Spirit dwells. Believers are the moving Ark of the Covenant!

To manifest the presence of God in and through us we must understand 7 key revelations.

1. We are to work with God (2 Cor. 6:1).
- God is not just with us but God also wants to work with us.
- God is working as He did through the body of Jesus. The Holy Spirit wants to do the same things. 

2. We must not receive the grace of God in vain (2 Cor.6:1).
- We must know that each one of us have received a grace from God. The grace is the work of God in us.
- We must start using the grace or the power of God that is in us already.
- What gifts has God given to us already? Are we using it?

3. This is the acceptable time when God is listening to us (2 Cor.6:2).
- This is the harvest season where we can claim what belongs to us! 

4. Now is the time for salvation (2 Cor.6:2).
- Lets believe that God is able to bring salvation. Jesus can save our families and friends when we release faith words.
- Lets welcome God in our families and our friends lives. 

5. We are the living Temple (2 Cor.6:16)
- We believers are being compared to an idol that is dead. We are the living temple where Jesus dwells through the Holy Spirit.
- As people go to pray to idols, people should come to us to receive prayer and help.
- Jesus preaches, heals and delivers people through us. Our hands and our mouth can be used to release the power of God. 

6. God lives and walks among us (2 Cor.6:16)
- God does not just live in us, but He walks in us. Let us allow the Lord to walk through our hearts and our minds.
- When God walks in us, we are going to walk with HIm. What would Jesus do everyday through us? 

7. God will be a Father to us (2 Cor.6:18)
- We re God's children. God wants to be our Father everyday.
- To enjoy the blessings and the fellowship of the Father, we must come to God as our Father (2 Cor.6:17).
- God is saying, "Can I bless you?" Let us come to God and ask Him to bless us and bring in the harvest.

We are in the Month of Harvest and we must receive by declaring the Word of God and our prophetic words. The Lord is good and His mercy endures forever. 

Next week on 10/24, Robert Heidler will be teaching us on what God is saying for the year 5781. We are going to declare that this will be a year where curses will be destroyed! There is a special anointing in this season to destroy curses and see the blessings of God! 

All for the Goodness of God!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?