見出し画像

使徒的・預言的啓示「豊かな油注ぎを活性化する3つの鍵!」 ゲヤス・ローレンス

前進しておられる聖徒の皆様!

 私たちは今、神の「豊かな」祝福の数々を見る季節にいます。神は私たちに、私たちの所有すべきものを、我がものとして主張して欲しいと願っておられます。

私たちは「もはや呪いは無い!」、と宣言しなければなりません! 私たちは呪いを、忌み嫌い始めなければなりません。神は富んでおられ、そして神はご自身のすべての子どもたちに、霊、魂、体や経済において富んで欲しいと願っておられるのです。主の祝福の数々を私たちが受けることを妨げる、すべての呪いを私たちは砕かなければなりません。私たちの口にある御霊の剣は、すべての呪いを断ち切っていきます。

 ガラテヤ3:13〜14は私たちに、イエスが十字架の上ですべての呪いを既に負ってくださったということを教えています。全ての罪や病気、また全ての呪いはイエスが負ってくださいました。イエスがそれらを負ってくださったのなら、私たちはいかなる呪いも受ける必要はありません。

以下が「全ての呪いが砕かれるのを見るための3つの鍵」です。

1.イエスが、十字架の上で全ての呪いを負ってくださったということを信じましょう(ガラテヤ3:13)。

−呪いは、罪のゆえに訪れます。罪が告白され、私たちがきよめを受ける時、私たちはあらゆる呪いを砕くことができるようになります。 

−イエスが私たちのために死んでくださったものを活性化するためには、信仰が必要です。信仰は、みことばを語ることによって活性化されます。

 −私たちはいかなる呪いも耐え忍んだり、許したりしてはなりません。私たちはイエスの完了されたみわざを信じなければなりません。

2.私たちはイエス・キリストを通して、アブラハムの祝福をすでに持っていることを信じなければなりません(ガラテヤ3:14)。 

−イエスはすべての呪いを負ってくださり、イエスは私たちにアブラハムの祝福を与えてくださいました。私たちはイエスのゆえに、すでに祝福されています。 

−箴言10:22は「主の祝福そのものが私たちを富ませ、その祝福はいかなる悲しみもそれに加えることはない」と書いています。私たちは富んでいると同時に、悲しみからも自由であることが可能です。 

−霊、魂、体や経済における貧困は、呪いです!  イエスは私たちが自由になるために、代価を払ってくださいました! 私たちは自分がすでに持っている祝福を、活性化しなければなりません!

3.聖霊は豊かな油注ぎ・rich anointingを現わすために、私たちのうちにおられます!(ガラテヤ3:14)。 

−聖霊は、ご自身のうちに一切、貧しさがありません。聖霊は、あらゆる面で富んでおられ豊かであられます。私たちが御霊のうちに歩む時、私たちは神の豊かさを現わしていきます。 

−聖霊は、私たちのうちに神の祝福をもたらしてくださいました。私たちは感謝の言葉を通して、自分のうちにある油注ぎを活性化します。私たちは豊かな/富んでおられる聖霊に感謝します。 

−2コリント8:9は「主は富んでおられたのに、あなたがたのために貧しくなられました。それは、あなたがたが、キリストの貧しさによって富む者となるためです」と言っています。 

−イエスは信者たちが富むことができるよう、死んでくださったのです!   私たちは貧困の霊を打ち砕き、そうして私たちのうちにおられる聖霊の豊かな油注ぎ・rich anointingを我がものとして主張しなければなりません!

 私は今週の土曜日、ロバート・ハイドラー師との Zoom ウェビナー集会を楽しみにしています。5781年は、全ての呪いを打ち砕く年です。貧困の呪いは、打ち砕かなければなりません!すべての家系の呪いは、打ち砕かなければなりません! 

今週の土曜、神が5781年について語っておられることを聞き、この年のための豊かな油注ぎ・rich anointingを受け継ごうではありませんか!

すべては豊かな聖霊のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス

(10月24日(土)9:00-12:00開催の、ロバート・ハイドラー師 オンライン Zoom ウェビナーの事前登録はこちらからできます。https://churchofpraise.jp/event/online-2010/


Apostolic Prophetic Revelation-3 Keys to activate the rich anointing!

Dear advancing saints!

   We are now in the season of seeing the RICH blessings of God. God is wanting us to claim what belongs to us. We must declare, "No more curses!" We must start hating curses. God is rich and He wants everyone of His children to be rich in spirit, soul, body and in finances. We must break every curse that hinders us from receiving the blessings from the Lord. The sword of the Spirit in our mouth will cut off every curse. 

   In Galatians 3:13 and 14 tells us that Jesus already took up every curse on the cross. Every sin, sickness and every curse has been carried by Jesus. If Jesus took it, we do not have to receive any curse. 

Here are 3 keys to see every curse broken

1. Believe that Jesus took every curse on the cross (Gal.3:13).   

- Curses come because of sin. When sin is confessed and we receive the cleansing, then we can break every curse.    

- Faith is needed to activate what Jesus died for. Faith is activated by speaking the Word of God.    

- We should never put up with any curse. We must believe in the finished work of Jesus. 

2. We must believe that we already have the blessing of Abraham through Jesus Christ (Gal.3:14).    

- Jesus took every curse and Jesus gave us the blessing of Abraham. We are blessed already because of Jesus.    

- Proverbs 10:22 says, "The blessing of the Lord makes us rich, and it adds no sorrow to it." We can be rich and be free from sorrow.    

- Poverty in spirit, soul, body and finances is a curse! Jesus paid for us to be free! We must activate the blessing that we already have!

3. The Holy Sprit is in us to manifest the rich anointing! (Gal.3:14)   

- The Holy Spirit has no poverty in HIm. The Holy Spirit is rich in every way. When we walk in the Spirit, we will manifest the richness of God.    

- The Holy Spirit has brought the blessing of God in us. We activate the anointing in us through words of thanksgiving. We thank the Rich Holy Spirit.    

- 2 Corinthians 8:9 says," ... that though Jesus was rich, He became poor, that you might through His poverty might be RICH."    

- Jesus died so that believers can be RICH! We must break the spirit of poverty, and claim the rich anointing of the Holy Spirit in us!

   I am looking forward to the zoom webinar meeting with Robert Heidler this Saturday. 5781 is the year to destroy every curse. Poverty curse must be broken! Every family curse must be broken! 

Let us hear what God is saying this Saturday about the year 5781, and let us inherit the rich anointing for this year!

All for the Rich Holy Spirit!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?