見出し画像

使徒的・預言的啓示「マナセ族の祝福を活性化する4つの鍵」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる収穫を穫っておられる聖徒の皆様へ!

 5781年の年について、ロバート・ハイドラー師が私たちに教えてくださったことは本当に素晴らしいことでした。今年は、私たちがすべての呪いを打ち滅ぼすと決めなければならない年であります。

しかし、良い知らせは、イエスが十字架上ですべての呪いをすでに負ってくださったことです(ガラテヤ3:14〜16)。イエスは私たちのために、すべての祝福をすでに買い取ってくださいました。そしてこれは「アブラハムの祝福」と呼ばれています。

私たちが救いを我がものとして主張したように、イエスが私たちのために買い取ってくださったものはすべて、私たちはそれらを信仰によって「我がもの」として主張しなければなりません。私たちが自分の口で宣言を種蒔くことと、祝福の数々が現われるまで宣言し続けることを学ぶにしたがって、祝福は活性化していきます。私たちの「御国のことば」が、「御国の収穫」を生み出します!

 私たちは今、チェズヴァンの月に入っています。今月はマナセ族の祝福を活性化する月です。聖書は言っています。「ヨセフは長子をマナセと名づけた。『神が私のすべての労苦と私の父の全家とを忘れさせた』からである」(創41:51)。これは過去の苦難を忘れるという祝福を信じ、また力をもって前進するための「鍵となる月」であります。

以下が、【今月の祝福を活性化する4つの鍵】です。

1.私たちの思いが、過去に戻らないことを信じる月(創41:51)。 

−ヨセフは神が、彼に過去を忘れるようにさせてくださったのだと言いました。これは私たちの思いに触れる、神の奇跡であります。 

−パウロは、自分はうしろのものを忘れ、また「栄冠」(KJV, NKJV etc.「賞」)を得るために(前に向かって)一心に走っていると言いました(ピリピ3:13〜14)。 

−私たちは この祝福を活性化しなければなりません。鍵は、「ゴール」と「栄冠」(KJV, NKJV 「賞」)に焦点を当てることです。イエスご自身と、そのみこころを行なうことの報いが、私たちが獲得する「栄冠」(KJV, NKJV「賞」)であるのです。

2.アブラハム、イサクとヤコブの祝福が現われると宣言する月(創48:16)。 

−神の祝福が私たちに訪れるのは、私たちが他の人々を祝福することができるようになるためです(創12:1〜3)。主は私たちを祝福したいと願っておられます。 

−神の祝福は、一つの世代で止まりません。神の祝福が私たちの家系に臨むことを、宣言しようではありませんか。

3.私たちが地のまなかで、豊かにふえていくと宣言する月(創48:16)。 

−主は私たちに、祝福において増加して欲しいと願っておられます。ヨセフは厳しい試練を通りましたが、彼は祝福が増加していくのを経験しました。 

−私たちは天からのものが さらに来るということを、常に信じなければなりません。さらなる祝福、さらなる奇跡、そして さらなる救い!

4.「雄牛の油注ぎ」を活性化する月(申33:17。KJV, NKJV, etc.「雄牛」。新改訳「野牛」)。 

−雄牛は、結果をもたらすために力でもって労役し、地を耕し、物を引っ張り、踏みつけるために造られた、強靭な動物です。 

−「牛がいなければ飼葉おけはきれいだ。しかし牛の力によって収穫は多くなる」(箴言14:4)。「増加」は、「雄牛の油注ぎ」と結びついています。 

−「雄牛の油注ぎ」とは、耕して開拓していく使徒的油注ぎです。私たちは、私たちの御国の宣言によって、新しい地を開拓しなければなりません。 

−みことばを宣言することによって「5781年の地」を整えようではありませんか。今月は、到来する収穫にフォーカスする月です!

 私たちは、反キリストの王国がこの地上を支配しようとしていることを見ている季節にいますが、私たちは、信者が、反キリストの霊に打ち勝つことができるということを知らなければなりません。

私たちは天の御国とつながり、天から生きなければなりません。天は地上に現われたいと願っており、そして私たちはこの季節においてイエスとその教会が輝くのを見ていくでしょう。私たちがかつて見たこともないような勝利を見る時です! 

立ち上がって、宣言しましょう!

「神の国はここに来た!The Kingdom of God is here!」

すべてはイエスの御国のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- 4 keys to activate the blessing of Manasseh.

Dear harvesting saints!

It was such a great time to have Robert Heidler teach us on the Year 5781. 

This is the year where we must choose to destroy every curse. The good news is that Jesus already took every curse on the cross (Gal.3:14-16). Jesus has already purchased every blessing for us, and it is called the blessing of Abraham. 

Everything Jesus has purchased for us, we must claim it by faith, just like we claimed salvation. The blessings activate as we learn to sow declarations from our mouth and keep on declaring until the blessings manifest. Our Kingdom words produce the Kingdom harvest! 

We are now in the month of Cheshvan. This is the month where we activate the blessing of the Tribe of Manasseh. the Bible says,. "Joseph named his firstborn Manasseh and said, "It is because God has made me forget all my trouble and all my father's household" (Genesis 41:51). This is a key month to believe in the blessing of forgetting the trouble in the past and move ahead with power.

Here are 4 keys to activate the blessing of this month. 

1. Month to believe that our mind will not go back to the past (Gen.41:51)

- Joseph said that it was God who made him forget. This is the miracle of God that touches our mind. 

- Paul said that he forgets what is behind and he presses forward to win the prize (Phil.3:13-14). 

- We must activate this blessing. The key is to focus on the goal and the prize. Jesus Himself and the reward of doing His will is our prize. 

2. Month to declare that the blessing of Abraham, Isaac and Jacob will manifest (Gen.48:16)

- The blessing of God comes to us so that we can bless others (Gen.12:1-3). The Lord wants to bless us. 

- The blessing of God does not stop with one generation. Lets declare that the blessing of God will come upon our family line. 

3. Month to declare that we will increase greatly on this earth (Gen.48:16). 

- The Lord wants us to increase in blessings. Jospeh went through a hard time, but he experienced increase of blessings. 

- We must always believe that there is more from Heaven. More blessings, more miracles and more salvations! 

4. Month to activate the Ox anointing (Dt.33:17) 

 - An Ox is a strong animal designed to labor, plow, pull, and trample with power to bring results. 

- "Where no oxen are, the crib is clean, but much increase is by the strength of the ox" (Proved.14:4). Increase is connected to the Ox anointing. 

- The Ox anointing is the apostolic anointing that plows and pioneers. We must break new grounds by our Kingdom declarations. 

- Lets prepare the ground of 5781 by declaring the Word of God. This is the month to focus on the future harvest!

We are in this season where we can see the antichrist kingdom trying to rule the earth, but we must know that believers can overcome the spirit of the antichrist. We must connect with the Kingdom of Heaven and live from Heaven. Heaven wants to manifest on the earth, and we will see Jesus and His church shine in this season. It is time to see victory like we have never seen before! 

Lets rise up and declare, "The Kingdom of God is here!"

All for the Kingdom of Jesus!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?