見出し画像

使徒的・預言的啓示「皆さんが受けるべき収穫を刈り取る方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる喜びに満ちあふれた聖徒の皆様!

 私たちは、主の栄光がさらに大いなる形と威力をもって地上を席巻し、現われる新しい時代に入っています。

聖書はハバクク2:14で、「まことに、水が海をおおうように、地は、主の栄光の知識で満たされる (KJV, NMV他。新改訳「主の栄光を知ることで満たされる) 」と私たちに教えています。

イエス・キリストとイエスの御国についての知識は、さらにスピードを増して世界中に広がっていくでしょう。

 そうです、大挙して救いを受けているユダヤ人たちを含む、多くの人々が救いに預かっている、歴史上 最も偉大な時代の一つに私たちは生きているのです。

イエスは、「収穫とは この世の終わりのことです」と私たちに教えてくださいました(マタイ13:39)。信者として私たちは、私たちが受けるべき収穫を刈り取る方法を学ばなければなりません

皆さんが受けるべき収穫を刈り取る方法!

1. 皆さんが正しい言葉を蒔いているかどうか、確かめましょう(ガラテヤ6:7)。

- 私たちが語るものを、私たちは刈り取っていきます。私たちの言葉は、霊的領域においては「種」であるのです。

-私たちは、自分が刈り取りたいと願っている収穫について語らなければなりません。

- 問題を語らないようにしましょう。「答え」を語りましょう!

2. 皆さんが受けるべき収穫を刈り取ることについて、真剣になりましょう(マタイ11:12)。

- 刈り取りは自動的に起こるものではありません。私たちは収穫を刈り取らなければならないことを教えられています!

- 私たちは霊的領域において私たちが宣言しているものを刈り取ることにおいて、秀でていなければなりません。

- 私たちはサタンに、「私たちの信仰の宣言」を盗むことを許してはなりません。

3. 皆さんの「信仰の宣言」を信じ、語るのをあきらめずにいることを選びましょう(ガラテヤ6:9)。

- 収穫の主が、私たちに収穫を与えてくださいます。

- 私たちが、主が語ってくださったことを宣言し続けるなら、主はご自身が約束されたことを行なってくださいます。

- イエスは、私たちが語ったものを私たちは受けると教えました(マルコ11:22〜24)。私たちの言葉が、神の約束を現わしていきます。

4. 皆さんが受けるべき収穫から、雑草を除き続けましょう(創2:15)。

- 私たちは愛に歩まないということをすることによって、私たちの収穫を(起こってくる損害から)守ることを学ばなければなりません(ガラテヤ5:6)。

- 私たちの信仰は、私たちが他の人々を愛することをやめる時に、働かなくなります。

- 赦さない思い、苦々しさ、争いは、皆さんが受ける収穫を止めます。それらの霊的雑草(毒)が出て行くように命じましょう!

5. 感謝と賛美によって、皆さんの「種」に水を注ぎましょう(詩67:5〜6)。

- 賛美と感謝は、信仰の言語なのです。

- 私たちが一日中「ハレルヤ!」と語るにしたがって、主の臨在は現われていきます。

6. サタンに、皆さんの収穫を解き放すよう命じましょう(ヨハネ10:10、ヤコブ4:7)。

- 私たちはサタンに立ち向かい、また悪霊どもを追い出すようにと命じられています(マルコ16:17)。

- サタンに、「私が受ける収穫から、おまえの手を離せ!」と命じましょう!

- 「イエスの血潮の力」を宣言し続けましょう!

7. 十分の一献金と初穂献金は、皆さんが受けるべき収穫を守っていきます(マラキ3:10〜11、箴言3:9〜10)。

- 上記をすれば、主はご自身の祝福の雨を送り、また食い尽くす者を叱りつけてくださいます。

- 主は、皆さんが受ける収穫を食い尽くそうとするものから皆さんを守ってくださいます。

- 私たちは主の家に献金・物を捧げることによって、天を開いた状態にし続けなければなりません。

 私は今週の土曜、名古屋で「自分が受けるべき収穫を刈り取る方法」について教えることを楽しみにしています。

2021年11月20日(土)14時からJR名古屋駅前「ウインクあいち 1308号室」:https://churchofpraise.jp/archives/event/nagoya-210914

私たちは、私たちが神の国に種を蒔いた全てのものを刈り取ることができます。今年は、収穫の年です! 立ち上がり、収穫を刈り取る時です!

すべては収穫の主のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to Reap Your Harvest!

Dear joyful saints!

We are in this New Era season where the Glory of the Lord will manifest all over the earth in greater measure.
The Bible tells us in Habakkuk 2:14, "For the earth shall be filled with the knowledge of the glory of the Lord, as the waters cover the sea."
The knowledge of Jesus Christ and His Kingdom will spread all over the world in greater speed.
Yes, we are living in one of the greatest seasons in history as many are getting saved, including the Jewish people that are getting saved.
Jesus told us that "the harvest is the end of the world" (Mat.13:39). We as believers have to learn how to reap our harvest!

How to Reap your Harvest!


1. Make sure that you are sowing the right words (Gal.6:7)
- We will reap what we say. Our words are seeds in the spirit realm.
- We must be speaking about the harvest that we want to reap.
- Do not speak the problem. Speak the answer!

2. Get serious about reaping your harvest (Mt.11:12).
- Reaping is not automatic. We are told to reap the harvest!
- We must become very good at reaping of what we are declaring for in the spirit realm.
- We must not allow Satan to steal our faith declarations.

3. Choose not to give up on your faith declarations (Gal.6:9).
- The Lord of the Harvest will give us the harvest.
- The Lord will do what He promised if we keep on declaring what He said.
- Jesus told us that we get what we say (Mk.11:22-24). Our words will manifest the promises of God.

4. Keep the Weeds out of your harvest (Gen.2:15).
- We have to learn to protect our harvest by not walking in love (Gal.5:6).
- Our faith will stop working when we stop loving others.
- Unforgiveness, bitterness and strife will stop your harvest. Command those spiritual weeds (poison) to come out of you!

5. Water your seed by praise and thanksgiving (Ps.67:5-6).
- Praise and thanksgiving is the language of faith.
- As we say, "Hallelujah" all throughout the day, the presence of the Lord will manifest.

6. Command Satan to release your harvest (John 10:10; James 4:7).
- We are commanded to resist Satan and drive demons out ( Mark 16:17).
- Tell Satan to take his hands off of your harvest!
- Keep declaring the power of the blood of Jesus!

7. Tithing and first-fruits will protect your harvest (Mal.3:10-11; Pr.3:9-10)
- The Lord will send His rain of blessings and rebuke the devourer.
- The Lord will protect you from things that will try to devour your harvest.
- We must keep the heavens open by giving to the House of the Lord.

I am looking forward to teach this Saturday in Nagoya on "How to take your harvest".
We can reap everything that we have sown into the Kingdom of God.
This is the year of harvest! Its time to rise up and take the harvest!

All for the Lord of the Harvest!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?