見出し画像

留学日記#15

今日の日記
今日はバイトも休みでゆっくりできるかと思いきや、
1日中家探しに時間を費やしていました。。。
それぐらい家が見つかりません。
というかいい物件が見つからないんです。

先日物件の探し方を載せましたがflatmateを使って探しました。そして、ついに課金機能があるので使いました。2000円ぐらいです。
これを使うと、課金した人にしかアプライできない物件にアプライできたり、直接SMSにメッセージを送ることができるので、体感返信が早くなります。
ちなみに、私は土曜日に今の家を退去なので使いました。笑
でもいざ課金機能を使ってみると思ったよりもたくさんアプライ送ることができました。
そもそもflatmateに課金者限定の物件が多すぎる。

Today is dairy.
I thought I would be able to relax today since my part-time job was off, but I spend the whole day looking for a house.
I don't find house and I don't find good property.

I recently posted how to find a property and I used flatmate to find it.
And finally there is a billing feature, so I used it. It's about 2,000 yen.
This allows you to application to properties that can only be application to by those who have been billed, or to send a message directly to SMS, which speeds up the experience reply.
 
By the way, I'm going to left my house at this Saturday and I used it.
But when it came time to use billing function,I was able to send many more application than I expected.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?