見出し画像

Andy Grammer — Don’t give up on me 和訳/洋楽和訳

[Verse 1]
I will fight, I will fight for you
戦うよ、君のために戦うよ
I always do until my heart is black and blue
心が青黒いあざだらけになるまで、いつもしてるよ
And I will stay, I will stay with you
そしてそばに、君のそばにいるよ
We'll make it to the other side like lovers do
恋人のように向こう側までいけるよ

[Pre-Chorus/サビ前]
I'll reach my hands out in the dark and
暗闇の中、手を差し伸べて
Wait for yours to interlock
君の手が組み合うまで待つよ
I'll wait for you, I'll wait for you
君を待つよ、君を待つよ

[Chorus/サビ]
'Cause I'm not givin' up
だって僕は諦めないよ
I'm not givin' up, givin' up, no, not yet (Not yet)
僕は諦めない、諦めない、まだ、まだ
Even when I'm down on my last breath (Last breath)
たとえ、最後の息でも(最後の息)
Even when they say there's nothin' left (Nothin' left)
たとえ、何も残ってないって言っても(何も残ってない)
So don't give up on
だから、諦めないで
I'm not givin' up
僕は諦めない
I'm not givin' up, givin' up, no, not me (Not me)
僕は諦めない、諦めないから、まだ、僕はね(僕じゃない)
Even when nobody else believes (Believes)
たとえ誰もが信じなくても(信じる)
I'm not goin' down that easily
僕は簡単にはくたばるかよ
So don't give up on me
だから、僕には諦めないで

[Verse 2]
And I will hold, I'll hold onto you
そしてしがみつくよ、絶対に君を手を離さないよ
No matter what this world will throw
たとえこの世界で何が起こっても
It won't shake me loose
僕の心は揺らがないよ

[Pre-Chorus/サビ前]

[Chorus/サビ]

[Outro]
I will fight, I will fight for you
戦うよ、君のために戦い続けるよ
I always do until my heart is black and blue
心が青黒いあざだらけになるまで、いつもしてるよ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?