[和訳]Legend TwentyOnePilots

歌詞

[Chorus]
You were one of those classic ones

あなたは古典的な人だった
Traveling around this sun
太陽の周りを旅してる
You were one of those classic ones
あなたは古典的な人だった
I wish she knew you
彼女にあなたの事を知ってほしかった
You were one of those classic ones
あなたは古典的な人だった
Now everybody knows
今はみんな知っている
You were one of those classic ones, yeah
あなたは古典的な人だった

[Post-Chorus]
Alright

You're a legend in my own mind
あなたは僕にとって伝説だった
My middle name, my goodbye
僕のミドルネーム。さようなら

[Verse]
You were here when I wrote this

僕がこれを書いているときあなたはまだそこに居たよ
But the masters and mixes
でも完成するのに時間が掛かりそうで
Will take too long to finish to show you
あなたに見せてあげることはできないと思う
I'm sorry I did not visit
あなたのそばに居れなくてごめんね
Did not know how to take it
僕には耐えられなかったんだ
When your eyes did not know me
あなたが知らない人を見るような目で
Like I know you
僕を見てくることが

[Chorus]
You were one of those classic ones
あなたは古典的な人だった
Traveling around this sun
太陽の周りを旅してる
You were one of those classic ones
あなたは古典的な人だった
I wish she knew you
彼女にあなたの事を知ってほしかった
You were one of those classic ones
あなたは古典的な人だった
Now everybody knows
今はみんな知っている
You were one of those classic ones, yeah
あなたは古典的な人だった

[Post-Chorus]
Alright
You're a legend in my own mind
あなたは僕にとって伝説だった
My middle name, my goodbye
僕のミドルネーム。さようなら
Goodbye, goodbye, goodbye, goodbye,
さようなら。
Alright, You're a legend in my own mind
あなたは僕にとって伝説だった
My middle name, my goodbye
僕のミドルネーム。さようなら

[Outro]
Then the day that it happened, I recorded this last bit

あなたが旅立った日、僕はこの最後の部分を録音した
I look forward to having a lunch with you again
また一緒に食事するのを楽しみにしているよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?