[和訳]Jumpsuit TwentyOnePilots

歌詞

[Chorus]
I can't believe how much I hate

新しい環境で感じるプレッシャーが
Pressures of a new place roll my way
信じられないほど嫌いなんだ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ
I crumble underneath the weight
新しい環境で感じるプレッシャーに
Pressures of a new place roll my way
押しつぶされてしまいそうだよ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ

[Verse]
Spirits in my room, friend or foe?

僕の部屋で現れる心は、味方?それとも敵?
Felt it in my youth, feel it when I'm old
若い頃から感じてて、年老いてもそれを感じるよ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ
Dusting off my jumpsuit (Cover me)
スーツのホコリを払うよ

[Chorus]
I can't believe how much I hate (Cover me, oh)

新しい環境で感じるプレッシャーが
Pressures of a new place roll my way (Cover me, oh)
信じられないほど嫌いなんだ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me (Cover me, oh)
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me (Cover me, oh)
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ

[Bridge]
I'll be right there

僕はすぐそばにいるよ
But you'll have to grab my throat and lift me in the air
だけどお前は僕の喉をつかんで 持ち上げないといけなくなるだろうね
If you need anyone
もし誰かを必要とするなら
I'll stop my plans (I'll stop my plans)
俺は計画を止めるつもりはない
But you'll have to tie me down and then break both my hands
だけどお前は僕を縛って 両手を使えなくさせないといけなくなるだろうね
If you need anyone
もし誰かを必要とするなら
I'll be right there (I'll be right there)
僕はすぐそばにいるよ
But you'll have to grab my throat and lift me in the air
だけどお前は僕の喉をつかんで 持ち上げないといけなくなるだろうね
If you need anyone
もし誰かを必要とするなら

[Chorus]
I can't believe how much I hate

新しい環境で感じるプレッシャーが
Pressures of a new place roll my way
信じられないほど嫌いなんだ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ

[Outro]
Jumpsuit, jumpsuit, cover me!

ジャンプスーツ、僕を守ってくれ!
Jumpsuit, jumpsuit, cover me!
ジャンプスーツ、僕を守ってくれ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?