[和訳]Bandito TwentyOnePilots

歌詞

[Chorus]
I could take the high road

僕は王道を行くことができた
But I know that I'm goin' low
でも変わったやり方をする
I'm a ban—I'm a bandito
僕は山賊だから

[Verse 1]
This is the sound we make

これが僕たちが作る音だ
When in between two places
2つの場所に挟まれてる時にできる音。
Where we used to bleed
かつて僕たちが血を流した場所と
And where our blood needs to be
僕たちが血を必要とする場所のね

[Chorus]
I could take the high road

僕は王道を行くことができた
But I know that I'm goin' low
でも変わったやり方をする
I'm a ban—I'm a bandito
僕は山賊だから

[Verse 2]
In City, I feel my spirit is contained

あの街に僕の心が閉じ込められてるように感じる
Like neon inside the glass, they form my brain
ガラスの中のネオンのように、僕の脳を造ってる
But I recently discovered it's a heatless fire
でも最近、その熱が冷め始めてることを知った
Like nicknames they give themselves to uninspire
やつらは自分を理解してほしくないからあだ名を付けているようだ
Begin with bullet, now add fire to the proof
弾丸で始めて、火を加えて証明してやろう
But I'm still not sure if fear's a rival or close relative to truth
でも僕の恐怖心が敵なのか真の味方なのかはまだ分かっていない
Either way it helps to hear these words bounce off of you
いずれにせよ、この言葉が君の助けになれば嬉しい
The softest echo could be enough for me to make it through
優しい響きがあれば、それだけで十分だから

[Bridge]
Folina, Sahlo Folina

フォーリナ、サーロ フォーリナ
Sahlo Folina, Sahlo Folina
サーロ フォーリナ
I created this world to feel some control
感情をコントロールするためにこの世界を作った
Destroy it if I want
いつだって壊すことができる
So I sing Sahlo Folina, Sahlo Folina, Sahlo
だから歌うよ”サーロ フォーリナ”

[Chorus]
I could take the high road

僕は王道を行くことができた
But I know that I'm goin' low
でも変わったやり方をする
I'm a ban—I'm a bandito
僕は山賊だから

[Outro]
I created this world to feel some control
感情をコントロールするためにこの世界を作った
Destroy it if I want
いつだって壊すことができる
So I sing Sahlo Folina, Sahlo Folina, Sahlo
だから歌うよ”サーロ フォーリナ”

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?