[和訳]The Outside TwentyOnePilots

歌詞

I'm already bored
もう飽きたんだ
I'm pretty sure I've seen this one before
この曲もどっかで見たような気がするし
I've got a long drive, I'll tape my eyes
長いドライブになりそうだから、目にテープを貼るよ
So I don't fall asleep again
また寝てしまわないように
Singing out
歌ってみよう
Up and down
上下に
They're nodding
みんな揺れてる
Heads are moving up and down
頭を上下に動かすだけ
You got it
分かった?
Everybody stand in line
皆一列に並んで
One by one, take a hit, join the club
1人ずつ、曲にノッて、クラブに入る
Kids will try to take my vibes
子供たちが僕のバイブスを奪ってくる
Or am I on the outside?
それとも僕はもう外側にいるの?
I've got a long drive, I'll tape my eyes
長いドライブになりそうだから、目にテープを貼るよ
So I don't fall asleep again
また寝てしまわないように
Singing out
歌ってみよう
Up and down
上下に
They're nodding
みんな揺れている
Heads are moving up and down
頭を上下に動かすだけ
You got it
分かった?
Everybody stand in line
皆一列に並んで
One by one, take a hit, join the club
1人ずつ、曲にノッて、クラブに入る
Kids will try to take my vibes
子供たちが僕のバイブスを奪ってくる
Or am I on the outside?
それとも僕はもう外側にいるの?
I am a Megalodon, oceans feeling like a pond
僕はメガロドン、海が小さく感じる
Swimming like a beast, underneath they be clinging on
海獣のように泳ぎ、下には小さな魚がくっつく
Meteoric rise, in prehistoric times
太古の時代に流星は舞い上がり
Now that meteor is coming, coming
今流星が降ってくる
I am Megatron, cogs I'm stepping on
僕はメガトロン、歯車を踏んでいる
Then the little cogs got together, start a renaissance
それから小さな歯車が集まり、ルネサンスが始まる
Switched it up on me, fuel efficiency
モードを替えて燃費良くした
On fumes I am running, running, running
煙を出しながら僕は走る
Up and down
上下に
They're nodding
みんな揺れている
Heads are moving up and down
頭を上下に動かすだけ
You got it
分かった?
Everybody
皆で
Up and down
上下に
They're nodding
みんな揺れている
Heads are moving up and down
頭を上下に動かすだけ
You got it
分かった?
Everybody stand in line
皆一列に並んで
One by one, take a hit, join the club
1人ずつ、曲にノッて、クラブに入る
Kids will try to take my vibes
子供たちが僕のバイブスを奪ってくる
Or am I on the outside?
それとも僕はもう外側にいるの?
I'm on the outside in the summer heat
夏の暑さの中、僕は外にいる
You can pay the cover charge, I'm in the street
君は席代を払って、僕は通りにいる
Little do they know that they can't touch me
僕に触れられないことを奴らは知っているか?
I'm vibin', vibin'
僕はノッてるよ
I'm on the outside in the summer heat
夏の暑さの中、僕は外にいる
You can pay the cover charge, I'm in the street
君は席代を払って、僕は通りにいる
Little do they know that they can't touch me
僕に触れられないことを奴らは知っているか?
I'm vibin', vibin', yeah
僕はノッてるよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?