[和訳]Chlorine TwentyOnePilots

歌詞

[Chorus]
Sippin' on straight chlorine

純粋な塩素を飲む
Let the vibe slide over me
雰囲気に身を任せよう
This beat is a chemical, beat is a chemical
このビートはケミカルだ
When I leave, don't save my seat
僕が居なくなっても、席を取っておかなくていい
I'll be back when it's all complete
すべてが完成したらまた来るから
The moment is medical, moment is medical
この一瞬に癒やされる
Sippin' on straight chlorine
純粋な塩素を飲む

[Verse 1]
Lovin' what I'm tastin', woah

いま味わってるものが大好きなんだ
Venom on my tongue, dependent at times
毒が下に乗ってる、時間に依存している
Poisonous vibrations, woah
有害な気分
Help my body run
逃げるを手伝ってくれ

[Refrain]
I'm runnin' for my life

僕は命がけで逃げているんだ
Runnin' for my life
命がけで逃げている

[Chorus]
Sippin' on straight chlorine

純粋な塩素を飲む
Let the vibe slide over me
雰囲気に身を任せよう
This beat is a chemical, beat is a chemical
このビートはケミカルだ
When I leave, don't save my seat
僕が居なくなっても、席を取っておかなくていい
I'll be back when it's all complete
すべてが完成したらまた来るから
The moment is medical, moment is medical
この一瞬に癒やされる
Sippin' on straight chlorine
純粋な塩素を飲む

[Verse 2]
Fall out of formation, woah

フォーメーションから外れた
I plan my escape from walls they confined
閉じ込められた壁から脱出する計画をたてる
Rebel red carnation, woa-a-oh
反逆の赤色のカーネーション
Grows while I decay
僕が朽ちていく間に成長していく

[Refrain]
I'm runnin' for my life

僕は命がけで逃げているんだ
Runnin' for my life
命がけで逃げている

[Verse 3]
Hide you in my coat pocket, where I kept my rebel red

コートのポケットに反逆の赤色を隠すんだ
I felt I was invincible, you wrapped around my head
僕は無敵だと思った。君が僕の頭を包んだから
Now different lives I lead, my body lives on lead
僕は今違う人生を歩んでいる、僕の身体は鉛で生き続けている
The last two lines may read incorrect until said
今の二言は言葉にしないと理解できないかもね
The lead is terrible in flavor
鉛の味はひどい
But now you double as a paper maker
でも君は製紙会社を兼ねている
I despise you sometimes, I love to hate the fight
時々君を軽蔑してしまうよ、僕は戦いが嫌いなんだ
And you in my life is like
僕の人生って君に似ているよね

[Chorus]
Sippin' on straight chlorine

純粋な塩素を飲む
Let the vibe slide over me
雰囲気に身を任せよう
This beat is a chemical, beat is a chemical
このビートはケミカルだ
When I leave, don't save my seat
僕が居なくなっても、席を取っておかなくていい
I'll be back when it's all complete
すべてが完成したらまた来るから
The moment is medical, moment is medical
この一瞬に癒やされる
Sippin' on straight chlorine
純粋な塩素を飲む

[Interlude]
Let the vibe, let the vibe

この気分だ
Beat is a chemical, yeah
ビートはケミカルだ
Let the vibe, let the vibe
この気分だ
Moment is medical, yeah
癒やされる瞬間
Sippin' on straight chlorine
純粋な塩素を飲む

[Outro]
I'm so sorry I forgot you

本当にごめん、君の事を忘れていたよ
Let me catch you up to speed
君に追いついてみせるよ
I've been tested like the ends of
まるで試されていたんだ 端にある
A weathered flag that's by the sea
海に面して風化した旗のように
Can you build my house with pieces?
君はピースを組み立てて僕の家を造れる?
I'm just a chemical
僕は化学物質だよ
Can you build my house with pieces?
君はピースを組み立てて僕の家を造れる?
I'm just a chemical
僕は化学物質だよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?