[和訳]LeaveTheCity TwentyOnePilots

歌詞

[Verse 1]
I'm tired of tending to this fire

この炎を処理するのに疲れたよ
I've used up all I've collected
集めたものは全部使い果たした
I have singed my hands
僕は手を燃やしたよ
It's glowing, embers barely showing
光ってる、かすかな光が見える
Proof of life in the shadows
影に隠れた命の証
Dancing on my plans
僕の計画はまだ続いてる

[Chorus]
They know that it's almost

彼らは知っている
They know that it's almost over
これがもうすぐ終わることを知ってる

[Verse 2]
The burning is so low it's concerning

光が弱々しくて心配になる
'Cause they know that when it goes out
彼らは光を消しては行けないと分かっているんだ
It's a glorious gone
栄光が居なくなってしまうから
It's only time before they show me
彼らは僕に教えてくれた
Why no one ever comes back
なぜ誰も追ってこないのか
With details from beyond
詳しいことは後でね

[Chorus]
They know that it's almost

彼らは知っている
They know that it's almost over
これがもうすぐ終わることを知ってる

[Bridge]
In time, I will leave the city

いずれ、僕はこの街を去るだろう
For now, I will stay alive
今は生き続けようと思う

[Chorus]
They know that it's almost

彼らは知っている
They know that it's almost over
これがもうすぐ終わることを知ってる

[Verse 3]
Last year I needed change of pace

去年、僕はペースを変える必要があった
Couldn't take the pace of change
ペースの変化に耐えられなくて
Moving hastily
急ぎ足で動いていたよ
But this year, though I'm far from home
でも今年は、故郷から遠く離れているけど
In Trench I'm not alone
トレンチでは僕は一人じゃない
These faces facin' me
みんながそばにいる

[Outro]
They know

彼らは知っているよ
They know
彼らは知っている
What I mean
これが何を意味するかね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?