[和訳]TheHype TwentyOnePilots

歌詞

[Verse 1]
Sometimes I feel cold, even paralyzed

時々寒く感じる、麻痺するほど。
My interior world needs to sanitize
僕の作った世界は消毒が必要かな
I've got to step through or I’ll dissipate
僕が成長するかそれを消すか
I'll record my step through for my basement tapes
僕は成長した証をテープに録音するよ

[Chorus]
Nice to know my kind will be on my side

僕の仲間が僕のことをよく知っていてよかった
I don't believe the hype
僕は流行りごとを信じないから
And you know you’re a terrible sight
もし君自身が酷い見た目だと思っていても
But you'll be just fine
そんなことないから安心して
Just don't believe the hype
周りの意見を信じないで

[Verse 2]
Yeah, they might be talking behind your head

ああ、影でコソコソ何か言ってくる人がいるかもね
Your exterior world can step off instead
君はそんな世界からは降りるべきだ
It might take some friends and a warmer shirt
暖かい服を着て友達と過ごすんだ
But you don't get thick skin without getting
burnt

厚い皮膚を持たないのに日に当たってはいけないよ

[Chorus]
Nice to know my kind will be on my side

僕の仲間が僕のことをよく知っていてよかった
I don't believe the hype
僕は流行りごとを信じないから
And you know you’re a terrible sight
もし君自身が酷い見た目だと思っていても
But you'll be just fine
そんなことないから安心して
Just don't believe the hype
周りの意見を信じないで

[Bridge]
No, I don't know which way I’m going

どの道に進んだらいいか分からないなら
But I can hear my way around
自分の道を拓けばいい

[Chorus]
Nice to know my kind will be on my side

僕の仲間が僕のことをよく知っていてよかった
I don't believe the hype
僕は流行りごとを信じないから
And you know you’re a terrible sight
もし君自身が酷い見た目だと思っていても
But you'll be just fine
そんなことないから安心して
Just don't believe the hype
周りの意見を信じないで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?