[和訳]Smithreens TwentyOnePilots

歌詞

[Verse 1]
You know

知ってるだろ
I've always been collected, calm and chill
僕はいつも冷静で、落ち着いているって
And you know
知ってるだろ
I never look for conflict for the thrill
僕はスリルを味わうために争いを求めることはないって
But if I’m feeling
でも、思うんだ
Someone stepping towards you, can't describe
誰かが君に近寄ってくるなら、言葉を失うって
Just what I'm feeling
ただ僕が感じていることだ

[Chorus]
For you, I’d go

君のためなら
Step to a dude much bigger than me
僕より大きい男にも立ち向かうよ
For you, I know
君のためなら
I would get messed up, weigh 153
僕は153ポンドの男だけど
For you
君のために
I would get beat to smithereens
僕は木っ端微塵にされるよ

[Verse 2]
You know
知ってるだろ
I'll be in the corner taking notes
僕は隅っこで曲を書いてるって
And you know
知ってるだろ
I got your six while you're working votes
僕は君の働きを後ろから見守ってるって
But if I'm feeling
でも、思うんだ
Someone stepping towards you, can't describe
誰かが君に近寄ってくるなら、言葉を失うって
Just what I'm feeling
ただ僕が感じていることだ

[Chorus]
For you, I’d go

君のためなら
Step to a dude much bigger than me
僕より大きい男にも立ち向かうよ
For you, I know
君のためなら
I would get messed up, weigh 153
僕は153ポンドの男だけど
For you
君のために
I would get beat to smithereens
僕は木っ端微塵にされるよ

[Bridge]
You know I had to do one

僕は一つやらなければならない
You know I had to do one on the record for her like this
君のことを書いた曲を作らなければならない

[Refrain]
But if I'm feeling
でも、思うんだ
Someone stepping towards you, can't describe
誰かが君に近寄ってくるなら、言葉を失うって
Just what I'm feeling
ただ僕が感じていることだ

[Outro]
For you, I'd go

君のために
Write a slick song just to show you the world
君への愛をこの歌で世界に示すんだ
For you, I know
君のためなら、分かるよ
They think it’s messed up to sell out for your girl
自分の妻の歌が売れたら彼らは混乱するだろうね
For you, I’d go
君のためなら
Step to a dude much bigger than me
僕より大きい男にも立ち向かうよ
For you, I know
君のためなら
I would get messed up, weigh 153
僕は153ポンドの男だけど
For you
君のために
I would get beat to smithereens
僕は木っ端微塵にされるよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?