[和訳]NicoAndTheNiners TwentyOnePilots

歌詞

[Chorus]
East is up, I'm fearless when I hear this on the low

東が上だ。これを聞いたら僕に恐れるものはない
East is up, I'm careless when I wear my rebel clothes
東が上だ。反逆の服を着ている時、僕は周りを気にしない
East is up, when Bishops come together they will know that
東が上だ。それを知ったら司教供がやってくるぞ
Dema don't control us, Dema don't control
Demaは僕たちを操れない。Demaは操れない。
East is up
東が上だ。

[Verse 1]
They want to make you forget

奴らはそれを忘れさせたいみたいだ
They want to make you forget
奴らはそれを忘れさせたいんだ
Save your razorblades now, not yet
カミソリを準備しておけ
Save your razorblades now, not yet
カミソリを準備しておけ

[Chorus]
I'm heavy, my jumpsuit is on steady

重みを感じる。ジャンプスーツは安定してる
I'm lighter when I'm lower, I'm higher when I'm heavy, oh
軽い時は落ち込んでる、重みを感じる時は気分が良い
I'm so high, my Jumpsuit takes me so high
ジャンプスーツが僕を高みに連れてってくれる
I'm flying from a fire, from Nico and the Niners, oh
僕はニコとその仲間たちから飛び去るんだ

East is up, I'm fearless when I hear this on the low
東が上だ。これを聞いたら僕に恐れるものはない
East is up, I'm careless when I wear my rebel clothes
東が上だ。反逆の服を着ている時、僕は周りを気にしない
East is up, when Bishops come together they will know that
東が上だ。それを知ったら司教供がやってくるぞ
Dema don't control us, Dema don't control
Demaは僕たちを操れない。Demaは操れない。
East is up
東が上だ。

I'm heavy, my jumpsuit is on steady
重みを感じる。ジャンプスーツは安定してる
I'm lighter when I'm lower, I'm higher when I'm heavy, oh
軽い時は落ち込んでる、重みを感じる時は気分が良い
I'm so high, my Jumpsuit takes me so high
ジャンプスーツが僕を高みに連れてってくれる
I'm flying from a fire, from Nico and the Niners, oh
僕はニコとその仲間たちから飛び去るんだ

[Bridge]
I'm heavy, my jumpsuit is on steady

重みを感じる。スーツは安定してる
I'm lighter when I'm lower, I'm higher when I'm heavy, oh
軽い時は落ち込んでる、重みを感じる時は気分が良い
I'm so high, I'm so high
僕はハイになってる
So high, I'm so high
僕はハイになってるよ
Fire, Nico and the Niners
燃えろ、ニコとその仲間たちよ

[Verse 2]
What I say when I want to be enough

それは僕が満たされたい時に言う言葉だ
What a beautiful day for making a break for it
苦しむ日々に区切りをつけるために
We'll find a way to pay for it
絞り出した資金でなんとかするんだ
Maybe from all the money we made razorblade stores
カミソリを売って稼いだ金でも良い
Rent a racehorse and force a sponsor
競走馬を借りてスポンサーをさせようか
And start a concert, a complete diversion
そしてコンサートを始めて陽動するんだ
Start a mob and you can be quite certain
みんなが暴徒となれば確信できるよ
We'll win but not everyone will get out No, no
僕たちは勝つだろうって。でも全員は出られない
We'll win but not everyone will get out No, no
僕たちは勝つだろう、でも全員は出られない
We'll win but not everyone will get out
僕たちは勝つだろう、でも全員は出られない

[Chorus]
I'm heavy, my jumpsuit is on steady

重みを感じる。ジャンプスーツは安定してる
I'm lighter when I'm lower, I'm higher when I'm heavy, oh
軽い時は落ち込んでる、重みを感じる時は気分が良い
I'm so high, my Jumpsuit takes me so high
ジャンプスーツが僕を高みに連れてってくれる
I'm flying from a fire, from Nico and the Niners, oh
僕はニコとその仲間たちから飛び去るんだ

[Outro]
I'm so high, so high

僕はハイになってる
Fire, Nico and the Niners
燃えろ、ニコとその仲間たち
I'm so high, so high
僕はハイになってる
Sotidnab era ew
僕らは山賊だ(逆再生)
Fire, Nico and the Niners
燃えろ、ニコとその仲間たち

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?