【和訳】 Are You Satisfied? / Marina

I was pulling out my hair
髪を引っ張り抜いていたの

The day I got the deal,
契約が決まった日も

chemically calm
薬で落ち着かせて

Was I meant to feel happy that my life
幸せだと思えるはずじゃないの? 自分の人生が

Was just about to change?
変わろうとしているのに


One life pretending to be
幸せなフリをしている人生

the cat who got the cream
クリームをなめている猫みたいに

Oh, everybody said, "Marina is a dreamer"
皆が言う、”マリーナって夢見がちだよね”

People like to tell you what you're gonna be
人はあなたの行く末を指摘しては楽しんでる

It's not my problem
それは私の問題じゃない

if you don't see what I see
私が見ているものをあなたが分かってくれなくても

And I do not give a damn if you don't believe
あなたが信じてくれなくても別に構わない

My problem, it's my problem
それは私の問題なの

That I never am happy
私が全然幸せになれない事も

It's my problem, it's my problem
それは私の問題なの

On how fast I will succeed
あとどのくらいで成功できるんだろう


Are you satisfied with an average life?
あなたは普通の人生で本当にいいの?

Do I need to lie to make my way in life?
人生を切り開く為に自分を偽らないとダメなの?


High achiever, don't you see?
成績優秀者には通じないの?

Baby, nothing comes for free
タダでは何も手に入れられない

They say I'm a control freak
皆が私を支配欲が強いって言う

Driven by a greed to succeed
成功への飢えに操られてて

Nobody can stop me
誰も私を止める事はできない

'Cause it's my problem
だってそれは私の問題だもの

if I want to pack up and run away
荷物をまとめて逃げたくなっても

It's my business
私の事なの

if I feel the need to smoke and drink and sway
もし煙草や酒が必要になっても

It's my problem, it's my problem
それは私の問題なの

if I feel the need to hide
姿を隠したいと思おうと

And it's my problem
だから私の問題なの

if I have no friends and feel I want to die
友達が誰一人いなくて死にたくなっても


Are you satisfied with an average life?
あなたは普通の人生で本当にいいの?

Do I need to lie to make my way in life?
人生を切り開く為に自分を偽らないとダメなの?

Are you satisfied with an easy ride?
安定な道を選んで本当にいいの?

Once you cross the line, will you be satisfied?
一度そうしてしまえば 満足だと思えるものなの?

Sad inside in this life,
本当は悲しいの こんな人生

unsatisfied, prayin'
全然満足できない 祈ってるの

Sad inside in this life,
本当は悲しいの こんな人生

unsatisfied, waitin'
満足できない 待っているの


Are you satisfied with an average life?
あなたは普通の人生で本当にいいの?

Do I need to lie to make my way in life?
人生を切り開く為に自分を偽らないとダメなの?

Are you satisfied with an easy ride?
安定な道を選んで本当にいいの?

Once you cross the line, will you be satisfied?
一度そうしてしまえば 満足だと思えるものなの?

Black, white
黒か、白か

(are you satisfied, are you satisfied, are you satisfied?)
(あなたは本当に満足しているの?)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?