見出し画像

Tie me down/Griffin Alley Dude【洋楽和訳】

Don’t lie, I know you’ve been thinking it
嘘をつかないで、あなたが考えていたって知ってる

And two times, you left it slip from your lips
そして2回、あなたは口を滑らせている

You got too much pride to make any promises
あなたわプライドが高すぎて約束ができない

Thinking that we got time, and you wanna keep it in, babe
考えてみて私たちには時間がある、そしてあなたはそれを秘密にしていたい

I want you out in the pouring rain, I want you down on your knees
私はあなたに大雨の中外にいて欲しい、ひざまづいて

Praying to God that I feel the same
神様に祈ってる私も同じように感じると

I’m right here, baby so please
私はここにいます。だからお願い

Hold me up, tie me down
抱きしめて、抑えつけて

Cause I never wanna I leave your side
決してあなたのそばを離れたくないから

I swear to never let you down and it’s been eatin’ me alive
決してあなたを失望させないって誓うわ、生きてる感じがする

You can take me home, You can never let me go
私を家に連れて行って、どこにも行かせないで

Hold me up. Hold me up. [And tie me, tie me down, down] ✖️4
抱きしめて、抱きしめて

Nine lives until you fall at my feet
なかなか私にひざまずいてくれない

Don’t hide, you’re wasting your energy
隠さないで、あなたの体力が無駄だから

You’re not shy, so baby, it’s useless. So don’t try cause you’ll end up losing it
シャイじゃないでしょ。意味ない。諦めて、最後にはどうせ負けるから

I want you out in the pouring rain . I want you down on your knees
私は激しく雨が降っている中からあなたを連れ出して、膝をついて

Praying to God that I’ll feel the same
私と同じ気持ちだって神様に誓って

I’m right here, baby so please
私はここにいるから、お願い

Hold me up, tie me down
抱きしめて、縛り付けて

Cause I never wanna I leave your side
あなたから離れないように

I swear to never let you down and it’s been eatin’ me alive
私は決してあなたを失望させたりしない。あなたがいると生きてる感じがする

You can take me home, You can never let me go
家に連れて行って、どこにも行かせないで

Hold me up. Hold me up. And tie me, tie me down, down ✖️4
抱きしめて、抱きしめて、離れないように

So wrap your arms around my chest and I’ll put my hands around your neck
私の胸に手を回して、そしたら私はあなたの首に手を回す

Cause nobody wins these waiting games
誰もこれらの待機中のゲームに勝てない

You push and you pull, but you should stay …Stay
押したり引いたりするけど、そのままでいて、そのままで

Hold me up, tie me down
抱きしめて、縛り付けて

Cause I never wanna I leave your side
あなたから離れないように

I swear to never let you down and it’s been eatin me alive
あなたを決して失望させたりしない、生きてる感じがするの

You can take me home, You can never let me go
家いに連れて行って、どこにも生かせないで

Hold me up. Hold me up. And tie me, tie me down, down ✖️4
抱きしめて、抱きしめて、そして縛って



この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?