見出し画像

FIFTY FIFTY - Barbie Dreams feat. Kaliii【和訳】

When I close my eyes
目を閉じると

It's a fantasy
ファンタジーです

Perfect plastic life
完璧なプラスチックライフ

From a magazine
雑誌から

Then when I wake up
それから目が覚めた時

It's reality
現実です

I can have it all
全部思い通り

Live my Barbie dreams
私のバービーの夢を生きる

La di da da da

La di da da dee

La da da da da

Live my Barbie dreams
私のバービーの夢を生きる

La di da da da

La di da da dee

La da da da da

Live my Barbie dreams
私のバービーの夢を生きる

Glitter nirvana
キラキラ楽園

Mascara on my eyes
私の目にはマスカラ

Can't see the drama
ドラマを見ることができない

Under my sequin sky
私のスパンコールの空の下で

Pink primadonna
ピンクのプリマドンナ

I'm feeling hot tonight
私は今夜セクシーに感じます

That pretty state of mind
その私の可愛いところ

Because I'm with my
私は一緒だから

Gorgeous gorgeous
綺麗でゴージャス

gorgeous girls
とてもゴージャスな女の子

Flips phones dipped in diamonds and pearls
携帯電話をひっくり返すダイヤモンドと真珠に

Rhinestone rover
ラインストーン探査車

hot pink toaster
ホットピンクのトースター

Come take a step into my world
さあ、私の世界に一歩を踏み出しましょう

When I close my eyes
目を閉じた時

It's a fantasy
ファンタジーです

Perfect plastic life
パーフェクトプラスチックライフ

From a magazine
雑誌から

Then when I wake up
それから目が覚めた時

It's reality
現実です

I can have it all
全部手に入るよ

Live my Barbie dreams
バービーの夢を生きよう

La di da da da

La di da da dee

La da da da da

Live my Barbie dreams
バービーの夢を生きよう

La di da da da

La di da da dee

La da da da da

Live my Barbie dreams
バービーの夢を生きよう

Ken gonna spend, cuz I'm a ten
ケンはお金を使うつもりだ、だって私は10歳だから

Pink Corvette,
ピンクのコルベット、

let's paint the rims
リムを塗装しよう

I give looks and set the trends
私はルックスを与え、トレンドを設定します

We all look good
私達はみなよくみえる

it's me and friends
それが私と友達です

Number one I feel important
一番私は大切だと感じます

I got flavors, assortments
フレーバー、詰め合わせを入手しました

Buy it cuz I can afford it
余裕があるから買おう

In the mirror I look, I look
鏡で私は見る、見る

Gorgeous gorgeous
ゴージャスで綺麗

gorgeous girls
素敵な女の子

Flips phones dipped in
携帯をひっくり返す

diamonds and pearls
ダイアモンドと真珠

Rhinestone rover
ラインストーン探査車

hot pink toaster
ホットピンクトースター

Come take a step into my world
さあ、私の世界に一歩を踏み出しましょう

When I close my eyes
私が目を閉じた時

It's a fantasy
ファンタジーです

Perfect plastic life
パーフェクトプラスチックライフ

From a magazine
雑誌から

Then when I wake up
私が目を覚ました時

It's reality
現実です

I can have it all
すべてを手に入れる

Live my Barbie dream
バービーの夢を生きよう


この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?