見出し画像

Start writing blog XD

こんにちは、Hanです
今日からブログを書き始めます

日記感覚で続けられたらな〜なんて思っているので
このブログのファンなんてできたらそれはそれは光栄です笑


最初に少し私の自己紹介を、
現在トロントで生活をしています。
日本の大学を休学し1年間語学留学中です。

このブログを始めた理由は
留学に来る前にSNS、ブログとかでよく情報収集していたのですが、
こんな情報あったらありがたいなぁとか
英語で書いてあってら少しでもリーディングの練習になるのになぁとか
思いながら見てました笑
(もちろん海外の日常を見るだけでも楽しかった^^)
なので少し自己満にはなってしまいますが、
自分のあったらいいのになぁに近づけて書こうかなと思ってます


あと、トロントに来てから3ヶ月が経とうとしていて
生活にも慣れてきたし
今週の土曜日に引っ越しもするし
新しい生活に変わるいい機会なのでブログを日記がわりに始めました


ちなみに3ヶ月の間にいーーーーーーっぱいさまざまなことがありました笑
学校、旅行、友達、恋愛、、、、とにかく色々と面白いです。

今日は最初の投稿なのでこれくらいにして
また次回追々書いていきますね 

最後に私の好きな公園の素敵な写真をあげておきます^^

画像1

@Riverdale Park East


-----------------------------------------------------------------------------
In English

Hi, there! I'm Han
I'm going to start writing this blog from today I'll write this as my diary
If you become a fan of this blog, I'm so glad:)


I introduce myself a little
Now I'm taking a year off university in Japan and I'm studying abroad in Toronto


Before coming here, I often searched info about studying abroad in Toronto I sometimes thought If there had be such a blog which is written what I'd like to know or written in English to practice reading so I try to write such a blog

Also, I've stayed here for 3 month I'm getting used to my life and I'll move in new house this Saturday Now is a good time to start something new


Actually many interesting things were happened for 3months about school, travel, friend, relationship..... 
I'll write about them step by step

Anyway thank you for reading! I'm glad if you also read my next blog XD

Have a good day, bye!

P.S.) I've studying English so I'm sorry if my English is mistaken:(

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?