見出し画像

[和訳] The Chainsmokers &Coldplay -Something Just Like This-

I’ve been reading books of old
いくつか古い本を読んだことがある

The legends and the myths
そこには伝説や神話の数々が書かれていた

Achilles and his gold
アキレウスとその富について

Hercules and his gifts
ヘラクレスの超人的強さ

Spiderman’s control
自由自在に糸を操るスパイダーマン

And Batman with his fists
相手と殴り合うバッドマン

And clearly I don’t see myself upon that list
でも、僕の名前はその中にはなかったんだ

But she said, where’d you wanna go?
そして彼女は言ったんだ、あなたはどこに行きたいのって

How much you wanna risk?
どのくらい危険を冒したいのかって

I’m not looking for somebody with some superhuman gifts
私はスパーマンのような力をもった人なんて探してない

Some superhero, some fairytale bliss
スーパーヒーローや幸せなおとぎ話なんていらない

Just something I can turn to somebody I can kiss
キスができて寄り添ってくれる、ただそういうものでいいの

I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてる

Doo-doo-doo…
Oh, I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてる

Doo-doo-doo…
Oh, I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてるのよ

I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてるの

I’ve been reading books of old
いくつか古い本を読んだことがある

The legends and the myths
そこには伝説や神話の数々が書かれていて

The testaments they told
彼らが残した言葉があった

The moon and its eclipse
月が現れ、太陽を覆い隠す

And Superman unrolls
そして、スーパーマンが活躍するんだ

A suit before he lifts
ここに彼が飛ぶ前のスーツがある

But I’m not the kind of person that it fits
でも、僕はそれが似合う男じゃないんだ

She said, where’d you wanna go?
そして彼女は言ったんだ、あなたはどこに行きたいのって

How much you wanna risk?
どのくらい危険を冒したいのかって

I’m not looking for somebody with some superhuman gifts
私はスパーマンのような力をもった人なんて探してない

Some superhero, some fairytale bliss
スーパーヒーローや幸せなおとぎ話なんていらない

Just something I can turn to somebody I can kiss
キスができて寄り添ってくれる、ただそういうものでいいの

I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてる

I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてる

Oh, I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてる

Doo-doo-doo…
Where’d you wanna go?
あなたはどこに行きたいの

How much you wanna risk?
どのくらい危険を冒したいの

I’m not looking for somebody with some superhuman gifts
私はスパーマンのような力をもった人なんて探してない

Some superhero, some fairytale bliss
スーパーヒーローや幸せなおとぎ話なんていらない

Just something I can turn to somebody I can kiss
キスができて寄り添ってくれる、ただそういうものでいいの

Oh, I want something just like this
わたしはただそういう様なものを求めてる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?