見出し画像

taylorswiftのインスタグラム。

身近なGoogle Day in Review Translator(無料版)で翻訳で翻訳した全文を紹介します。

18時間前
皆さんと同じように、私も今夜の討論会を見ました。まだ見ていないなら、今こそ、目前の問題や、あなたにとって最も重要なトピックに対する候補者の立場について調べる絶好の機会です。有権者として、私は彼らが提案する政策やこの国に対する計画について、できる限りすべてを見て読むようにしています。

最近、ドナルド・トランプの大統領選を誤って支持する「私」のAIが彼のサイトに投稿されたことを知りました。それは、AIに対する私の恐怖と、誤った情報を広めることの危険性を本当に呼び起こしました。有権者として、この選挙に対する私の実際の計画について非常に透明性を保つ必要があるという結論に至りました。誤った情報と戦う最も簡単な方法は、真実です。

私は2024年の大統領選挙でカマラ・ハリスとティム・ウォルツに投票します。

@kamalaharrisに投票するのは、彼女が権利と大義のために戦っているからです。私は、それを擁護する戦士が必要だと信じています。彼女は、落ち着きがあり、才能のあるリーダーだと思います。この国では、混乱ではなく平静に導かれれば、もっと多くのことを達成できると信じています。LGBTQ+ の権利、体外受精、そして女性の自分の体に対する権利を何十年も擁護してきた @timwalz を副大統領候補に選んだことに、私はとても勇気づけられ、感銘を受けました。

私はリサーチをして、自分の選択をしました。皆さんのリサーチはすべて皆さんの責任で、選択は皆さんの責任です。また、特に初めて投票する人たちに言いたいことがあります。投票するには、登録する必要があることを忘れないでください。また、早期投票の方がはるかに簡単だと思います。登録場所と、早期投票の日付と情報を私のストーリーにリンクします。

愛と希望を込めて、

テイラー・スウィフト
子どものいない猫好き女性

2024年9月11日---大統領選討論会ライブ速報:トランプとハリスがフィラデルフィアでステージに立つ準備中

原文を掲載しないのはルール違反ですね!

18時間前
Like many of you, I watched the debate tonight. If you haven’t already, now is a great time to do your research on the issues at hand and the stances these candidates take on the topics that matter to you the most. As a voter, I make sure to watch and read everything I can about their proposed policies and plans for this country.

Recently I was made aware that AI of ‘me’ falsely endorsing Donald Trump’s presidential run was posted to his site. It really conjured up my fears around AI, and the dangers of spreading misinformation. It brought me to the conclusion that I need to be very transparent about my actual plans for this election as a voter. The simplest way to combat misinformation is with the truth.

I will be casting my vote for Kamala Harris and Tim Walz in the 2024

Presidential Election. I’m voting for @kamalaharris because she fights for the rights and causes I believe need a warrior to champion them. I think she is a steady-handed, gifted leader and I believe we can accomplish so much more in this country if we are led by calm and not chaos. I was so heartened and impressed by her selection of running mate @timwalz, who has been standing up for LGBTQ+ rights, IVF, and a woman’s right to her own body for decades.

I’ve done my research, and I’ve made my choice. Your research is all yours to do, and the choice is yours to make. I also want to say, especially to first time voters: Remember that in order to vote, you have to be registered! I also find it’s much easier to vote early. I’ll link where to register and find early voting dates and info in my story.

With love and hope,

Taylor Swift
Childless Cat Lady

https://www.instagram.com/p/C_wtAOKOW1z/?target_user_id=8070740406&ndid=621d2bbb2c69eH1e10db9b6H621d30548c970H53&utm_source=instagram&utm_medium=email&utm_campaign=digest_email&click_source=media&__bp=1

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?