見出し画像

Trees cafe こかげ喫茶

Last day off, I went to a small exhibition.
I saw the picture of trees at that time were very impressive.
These were small, just black and white colors and simple but lovely trees.
Then I felt I wanna draw like this nice picture so I try to drew this picture.
I couldn’t made a special illustration but I satisfied to drew it.

Btw when I draw myself I’m always with the cat.
I don’t know why but I’m always with him 😊

先日の休みに日に小さな展覧会に行きました。
そこでとても素敵な木のイラストに出会いました。
白黒のシンプルな小さなイラストだったけどその木がとても魅力的に感じて
私もこんな素敵なイラストが描いてみたいと思い
このイラストを描きました。
スペシャルな絵は描けなかったけど満足したよ。

ところで何でか自分がいる絵を描く時いつもそばにはcatくんいます。
いつも一緒♪

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?