【和訳】The very first night/Taylor Swift

I wish I could fly
飛んでいけたらな

I'd pick you up and we'd go back in time
あなたを迎えに行ってあの時に戻れるのに

I'd write this in the sky
空に描くわ

I miss you like it was the very first night
最初の夜だったかのようにあなたが恋しい

And so it goes
それでね

Every weekend this same party
毎週末の同じようなパーティーには

I never go alone
1人で行ったことは無かったの

And I don't seem brokenhearted
失恋中の感じもなかったし

My friends all say they know
友達は「知ってるわよ」って言うの

Everything I'm going through
私が乗り越えてきた事を

I drive down different roads
毎晩違う道を運転して帰るけど

But they all lead back to you
必ずあなたの家に辿り着いてしまうの

'Cause they don't know about the night in the hotel
だってみんなホテルでのあの夜のことを知らないから

They weren't riding in the car when we both fell
私たちの関係が崩壊した時車に乗っていなかった

Didn't read the note on the Polaroid picture
ポラロイドに書かれたメモも読んでない

They don't know how much I miss you
私があなたをどれだけ恋しく思っているかも知らないわ

I wish I could fly
飛んでいけたらな

I'd pick you up and we'd go back in time
あなたを迎えに行ってあの時に戻れるのに

I'd write this in the sky
空に描くわ

I miss you like it was the very first night
最初の夜だったかのようにあなたが恋しい

And so it was
それでさ

We never saw it coming
私たちは知る由もなかったね

Not trying to fall in love
恋に落ちないように頑張ったけど

But we did like children running
子供みたいに走り回った

Back then we didn't know
知らなかった頃に戻りましょ

We were built to fall apart
私たちは崩壊する運命だったのよ

We broke the status quo
現状を壊してしまった

Then we broke each other's hearts
それでお互いの心を壊してしまった

But don't forget about the night out in LA
でもLAでのあの夜のことは忘れないで

Dance in the kitchen, chase me down through the hallway
キッチンで踊って、私を追って廊下を追いかけてきたあの夜を

No one knows about the words that we whispered
誰もあの囁きの言葉を知らない

No one knows how much I miss you
誰も私があなたのことをどれだけ恋しがってるか知らない

I wish I could fly
飛んでいけたらな

I'd pick you up and we'd go back in time
あなたを迎えに行ってあの時に戻れるのに

I'd write this in the sky
空に描くわ

I miss you like it was the very first night
最初の夜だったかのようにあなたが恋しい

Take me away, take me away
連れ出して、連れ出して

Take me away to you, to you
あなたの元に連れ出して

Take me away, take me away
連れ出して、連れ出して

Take me away to you, to you
あなたの元に連れ出して

I remember the night at the hotel
ホテルでのあの夜を覚えてる

I was riding in the car when we both fell
私たちの関係が崩壊した車に乗ってた

I'm the one on the phone as you whisper
あなたが囁いた時私は電話中だった

Do you know how much I miss you?
彼らはどれほどあなたが恋しいか知ってるの?

I wish that we could go back in time
あの時に戻れたらな

And I'd say to you
あなたに言えるのに

I miss you like it was the very first night
「最初の夜だったかのようにあなたが恋しいの」って

I wish I could fly
飛べたらな

I'd pick you up and we'd go back in time
あなたを迎えに行ってあの時に戻れるのに

I'd write this in the sky
空に描くわ

I miss you like it was the very first night
最初の夜だったかのようにあなたが恋しい

Take me away, take me away
連れ出して、連れ出して

Take me away to you, to you
あなたの元に連れ出して

Take me away, take me away
連れ出して、連れ出して

Take me away to you, to you
あなたの元に連れ出して

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?