Keri Noble "Talk to Me" 洋楽和訳

Keri Noble "Talk to Me"


There you are again
またあなたがいる
I see you all the time
いつも見かけるの
We haven't really met yet,
まだお互いちゃんと話したことはないけど
But you know, I don't mind
でも気にしない
'cause I think today's the day
I'm gonna go right up and say to you
だって今日こそはあなたのところに行って
"Would it be alright
If I called you up sometime?
「時々電話掛けてもいい?」って聞くつもりだから

There you go again
あなたがまた通り過ぎる
I let you get away
見逃してあげる
At least I've got more time
だってまだなんて話しかけるか
To think of what I might say (like)
頭を整理する時間が必要だから

Couldn't we be good?(or maybe)
私達お似合いだと思わない?とか
Don't you think that we should find
Some quiet little place where we'd make love all day?
二人きりで1日中愛を語り合える、どこか静かな場所に行かない?とかかな

Come and talk to me
こっちに来て話しかけてよ
What are you waiting for
何を待ってるの?
cause I can see you passing every day and I'm always wanting more
だってただ毎日見かけるだけじゃ
物足りなくなってきてるんだもの
Come and talk to me
こっちに来て話しかけて
What are you gonna do
あなたはどうするつもりなの?
'cause I can't seem to get the nerve to get off my own ass
And come and talk to you
だって私には、あなたに話しかけに行く図太い神経なんて無いみたいだから

You know I love the type
ねえ あなたってタイプなの
You look like you've been up all night
また徹夜した顔してる
And yet somehow still look beautiful
それでも何故か格好いいんだけど
You do it all at the same time
あなたってそういう人
Whenever you walk by
私の近くを通り過ぎる度
You always look me in the eyes
いつも私の目を見つめてくる
And in that moment I know
そんな時に
the same thing's on your mind
あなたも同じこと考えてるんだって確信するの

It always seems to be that I let the good things pass by
私っていつも好機を逃してしまうみたい
Because I let my fear stop me (but not this time)
拒絶される恐怖心が勝ってしまうから(でも今回は違う)

翻訳:Olga

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?