【和訳】Jessie’s girl/Rick Springfield


Jessie is a friend,
Yeah I know he's been a good friend of mine
But lately somethings changed
It ain't hard to define

Jessieと俺は古くからの友達
でも俺たちの関係にちょっとした変化が起きたんだ
何が起きたかって?

Jessies got himself a girl
And I want to make her mine
And shes watching him with those eyes
And shes lovin him with that body, I just know it
And he's holding her in his arms late, late at night

Jessieに彼女ができたんだ
俺はその彼女に恋してる
彼女はJessieをあの瞳で見つめて、あの体で愛している
彼もまた彼女を腕の中に抱いて夜を過ごしてるんだろう

You know I wish that I had Jessie's girl
I wish that I had Jessie's girl
Why cant I find a woman like that

分かるだろ、Jessieの彼女に恋してるんだ
Jessieの彼女が俺のものだったら
どこであんな女性を見つけられるんだ?

I’ll play along with this charade
That doesnt seem to be a reason to change
You know I feel so dirty when they start talking cute
I wanna tell her that I love but the point is probably moot

いろいろ考えてみることにするけど
彼女に恋してる事実は変わらない
あいつらがいちゃついてると嫉妬してしまう
彼女に愛してると伝えたいけど、まあ勝算があるわけでもないしな


cause she’s watching him with those eyes
And she’s lovin’ him with that body, I just know it
And he's holding her in his arms late, late at night

だって彼女はJessieをあの瞳で見つめて、あの体で愛している
彼もまた彼女を腕の中に抱いて夜を過ごしてるんだろう

You know I wish that I had Jessie's girl
I wish that I had Jessie's girl
Why cant I find a woman like that?
Like Jessie's girl
I wish that I had Jessie's girl

分かるだろ、Jessieの彼女に恋してるんだ
Jessieの彼女が俺のものだったら
どこであんな女性を見つけられるんだ?
Jessieの彼女みたいな女性を
Jessieの彼女が俺のものだったら

Why cant I find a woman
Why cant I find a woman like that

どこであんな女性を見つけられるんだ?

And Im lookin in the mirror all the time
Wonderin' what she don't see in me
Ive been funny; Ive been cool with the lines
Ain't that the way loves supposed to be

鏡を見て考えてばっかりだ
何が俺に足りてないのかって
俺はユーモアのある男だし、ロマンチックなところだってある
これが愛ってものじゃないのか?

Tell me why cant I find a woman like that
You know I wish that I had jessies girl
I wish that I had Jessie's girl
Why cant I find a woman like that?

教えてくれよ、どうして俺にはあんな彼女がいないんだ
分かるだろ、Jessieの彼女に恋してるんだ
Jessieの彼女が俺のものだったら
どこであんな女性を見つけられるんだ?

Like Jessie's girl
I wish that I had Jessie's girl
I want, I want Jessie's girl

Jessieの彼女みたいな女性を
Jessieの彼女が俺のものだったら
Jessieの彼女に恋してるんだ

この記事が参加している募集

#英語がすき

19,333件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?