自己投資の日~Self-investment day~

(日本語下にあります。)

Good evening, guys! This is ira.

I invested myself today because fortune telling of a morning TV show said that self-investment boost your luck. (I only believe in convenience.)


Therefore, I decided to do tooth whitening as self-investment but I didn't wanna spend money a lot.

Then, I bought not a machine and a salon, but  "Crest 3D ホワイトニングテープ." 


I bought the tape in the internet because I couldn't buy it in Japan.

It might be 3700 yen for 10 pieces.

It means that 370 yen for one time! So cheap!

(Looks like PR...lol)


I'm gonna write a review after using the tape.

Of course, this is not PR, so I'm gonna write a REAL review lol


Thank you for reading this far.

See ya, tmrw!


***

こんばんわ。 iraです。

今日、朝見たテレビの占いが

「自己投資をすると運気UP♪」

みたいな内容だったので、自己投資しました♡

(都合いいところだけ信じるタイプ)


自己投資ということで、

歯のホワイトニングをすることに!


でも、あまりお金はかけたくないので、

サロンや、機械を使ったホワイトニングではなく、

最近少し流行っている 

"Crest 3D ホワイトニングテープ"

を購入してみました!


これは海外でしか販売していないらしいので、ネット購入しました。

10枚入りで3700円くらいだった気がします!

つまり1回370円! 安い!!!

(なんかPRみたいだな…笑)


とりあえず、届いて、使用してみたらレビュー載せたいと思います!

もちろんPRとかではないので、ちょー正直な感想載せます。笑


ではでは今日はこのへんで。


ここまで読んでくれてありがとうございます。

また明日☺