見出し画像

Best practice

昨日の夕刊の新聞で「#愛に国境解放を」コロナで会えない恋人たちの署名活動の記事が偶然目の前に入ってきました。この何ヶ月もいつになったら会えるのかと、、、でもコロナ感染での世界混乱の中、それを言葉に出す事は無意味であり、わがままなのではと感じてました。でも、昨日の記事を見て少し気持ちが楽になりました。活動に参加する事はないと思いますが、、、今回の混乱の中、私たちは違う視点で物事を新たに確認し、良い時間を過ごしたと感じてます。でも、近く会えるとも感じてます。この世界で起こる事全てラッキーで、そして幸せに溢れていると見えた事は、また私たちにとっラッキーです。笑 LOL

One of the preparations for our pilgrimage.四国お遍路88カ所
I need to teach him how to wear a mask.All the preparation is Happy together.

My Right man said me:I’m not wearing it correctly.Which is the way I like wearing it.I best practice mask wearing techniques before coming to Japan
I’m pretty silly.Some find it entertaining, some don’t like it. Like when I wear a mask:Laughing connects us to the gods.A proper mask worn properly.You’re truly beautiful.

best practice:ビジネス用語:効率的な実践方法.最善の事例.最優良の成功事例.最善慣行.

三行ラブレター💌 You are like the perfect steak, rare and well done.あなたは完璧なステーキのようだ珍しくてよくできている。Frankly, you and I are more in harmony .率直に言って、あなたと私はより調和しています。I love you,appreciate you.あなたを愛してます。感謝しています


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?