bad vibes forever /xxxtentacion 和訳

https://youtu.be/aZ19L_XmzNoChorus: XXXTENTACION]

Ooh-ooh-ooh, got you grindin' all on that
Ridin' on that thang, make a young nigga eyes roll in my brain
What we gon' do-ooh-ooh? I can barely keep control
Catch the vibe with me, get the feel with me, vibe with me
Ooh-ooh-ooh, got you grindin' all on that
Ridin' on that thang, make a young nigga eyes roll in my brain
What we gon' do-ooh-ooh? I can barely keep control
Catch the vibe with me, get the feel with me, vibe with me 

お前は俺のおちんぽをアレで擦ったんだ。               アレにまたがって、若い黒人の頭をイカらせたんだ。          次は何をすんだ?俺はもうコントロールが聞かねえよ。         俺のバイブについてこい。                      俺と一緒に感じるんだ。俺の波長に合わせるんだ。

X2                  

[Verse 1: Trippie Redd]
I said, "Hey, put your pride right to the side" (Yeah)
I can waste your time or I can change your life, I said now
Oh-oh-oh, shawty, where you goin'?
I just need one moment, so baby, keep your focus
I said, stay, stay, babe
Stay, stay with me
Stay, stay, babe
Please don't run away, please don't stray away

俺は言ったんだ。お前のプライドなんか捨てちまえって。        俺はお前の時間を無駄にさせることができる。             もしくは人生を変えることができる。                 そう今言ったんだ。おんにゃの子。お前はいったいどこに行っちまうんだ?あと一瞬でいい。俺から目を離さないでくれ。             俺から、俺から離れるんじゃねえぞ。X3                頼むから逃げないでくれ、頼むからはぐれないでくれ

[Chorus: XXXTENTACION & PnB Rock]
Ooh-ooh-ooh, got you grindin' all on that
Ridin' on that thang, make a young nigga eyes roll in my brain
What we gon' do-ooh-ooh? I can barely keep control
Catch the vibe with me, get the feel with me, vibe with me
(Oh yeah)


[Verse 2: PnB Rock]
Ooh-ooh-ooh (Yeah), I can barely keep control (Control)
When you're grindin' all on me, bitin' all on me
Girl, you take my soul, yeah (Yeah)
Ooh-ooh-ooh, you look like the girl of my dreams (Dreams)
My heart is on lock and the key (Key)
It's right in your pocket, you see
All sex, no stress (Stress)
I ain't tryna hold you back (Back)
Ice on, who bought you that? (Ice)
Don't want you to go out sad (Sad)
Girl, you know I'm fallin' for you (Yeah)
And girl, you know I'm all in for you (Yeah)
And I'm in love with you-ooh-ooh, everything you do-ooh-ooh

あー。もう俺は自制が効かねんだ。                  お前が俺の上に乗っかってる時。俺の門をしゃぶってる時。       そん時お前は俺の魂を掴んでいるんだ。                あー。お前は俺の理想の女のように見える。              俺の心は閉ざされてる。鍵ならお前の右ポケットにある。                             セックスが全てだ。ストレスフリーだぜ。お前を止めようと思ったことはない。誰がシャブをもってきたんだ?                  なあ、わかってんだろ。俺がお前に惚れてるって。           そして今、俺は全てお前のためだけにある。              俺はもうお前に恋してるんだ。君のやること全てに。

[Chorus: XXXTENTACION]
Ooh-ooh-ooh, got you grindin' all on that
Ridin' on that thang, make a young nigga eyes roll in my brain
What we gon' do-ooh-ooh? I can barely keep control
Catch the vibe with me, get the feel with me, vibe with me

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?