見出し画像

2023年始動「挑戦」の年

Happy new year.
I have been an illustrator for about a year and a half. Last year, the exhibition was held twice, in July and November, and I was able to meet many visitors. I always enjoy talking with customers at exhibitions. I received a lot of requested work that I couldn't handle. I have received valuable advice and ideas from many people throughout my work. There are a lot of things that I can't realize from my experience, and it's very meaningful and interesting. We look forward to hearing your idea.
This year's theme is "Challenge". I need to improve the quality of my illustration more and more and evolve my creativity. I want to take on many more challenges.

明けましておめでとうございます。
イラストレーター歴約1年半が経ちました。昨年は展示会7月、11月の2回開催し、いずれも多くの方にお越しいただきました。いつも展示会ではお客様とお話しするのが楽しんでおります。依頼のお仕事もたくさんいただき、さばき切れず多くの皆様をお待たせしてしまいました。申し訳ない気持ちと、もっと進化しなければという想いです。また、お仕事全体を通して、たくさん方々から有意義なアドバイスやアイディアをいただきました。私の経験では思いつかないことがたくさんあり、大変有意義ですし、すごく面白くありがたいことです。これからもたくさんのご意見お待ちしております。
今年のテーマは「挑戦」です。今年はもっともっと創作の質の向上はもちろん、アイディアを進化していく必要があります。もっともっと色々挑戦していきたいです。本年もよろしくお願いいたします。

とりあえず、目の前のイベント頑張ります。

今年もよろしくお願いします。