見出し画像

展示会が無事終了しました。

English sentences below

◆御礼

イラスト原画展「大暑」@東京 豪徳寺、不運にもコロナ第7波の激増期と重なってしましましたが、多くの方にご来場いただききました。足を運んでくださった皆様はもちろん、来場を検討していただいた方々にも、感謝いたします。

たくさんの方々とお話しできるのは、やはり楽しいですし、来れないと連絡をいただいた方も、メールなりで近況を話すことで、身近に感じることができました。今回の展示会も楽しく濃密な時間を過ごすことができました。濃密すぎて月・火とずっと寝ていました(笑)。ありがとうございました。

今回の展示会では、イラスト集やオリジナルグッズなど、原画以外のアイテムを充実させて臨みました。大人気だったトートバックやTシャツなどのオリジナルグッズは、ねこなかまさんの経験を基にした着易さや持ちやすさまで、ち密に考えられたグッズを作っていただき、感謝感謝です。また、私のイラスト集も絶好調でした!!!買われた皆さんは、リビングでゆったりと私のイラストを1ページ1ページ楽しんでくれいることでしょう!

◆グッズ販売

オリジナルグッズに関しては、第2、第4土曜日に、たまでんカフェ山下において、ねこなかまさんが販売しております。

イラスト集の販売については、ご連絡いただければ、送料ご負担でお送りできるよう、フォームを作りました。
本体価格 ¥5500 + 送料 ¥520(レターパックプラス)
合計 ¥6020 のところ、今回は特別価格 ¥6000 でのご提供です!ででん!

ネット販売等の準備ができていませんで、日本国内に限定で、フォームにご希望部数住所氏名をご記入いただき、銀行振り込みでお支払いいただき、郵送でお送りする流れです。 ご希望の下記のページからどうぞ。


◆次回の展示会

また、次回展示会ですが、11月につくばで開催したいと、非公式にお知らせしていますが、ちょっと色々検討中です。
やらないという選択肢はありませんが、開催時期の延期(←実際、原画の創作が間に合っていなので…。冬?春?)や、展示方式の変更などを考えています。しっかり検討して楽しい企画が練れましたら、お知らせいたしますので、お楽しみに!

◆ Thanks to all

Illustration exhibition @ Tokyo Gotokuji,
Unfortunately, it coincided with the rapid increase of the 7th wave of COVID-19. But many people visited us. Not to mention people who came, we would also like to thank those who considered visiting the venue. I spent a fun and exciting time at this exhibition.

At this exhibition, we enriched items other than the original illustrations. We are grateful for the very popular original goods such as tote bags and T-shirts, which were carefully considered and designed such as easy to wear or handle by NekoNakama.
Also, my illustration collection book is great! Everyone who bought it will be enjoying my illustrations page by page in the living room!

◆ Original Goods sales

※Unfortunately, it is currently limited to Japan

Original goods are on sale by NekoNakama at Taden Cafe Yamashita on the 2nd and 4th Saturdays.
The illustration collection book is also on sale by E-mail. Unfortunately, it is currently limited to people living in Japan and having a domestic bank account.
I am considering how to sell to people living abroad now… Please wait… 

◆ Next exhibition
Also, regarding the next exhibition, we have informed you that we would like to hold it informally in Tsukuba in November, but we are reconsidering postponing the holding period. It takes so much time to prepare the original illustrations… We will let you know if we have decided, so please look forward to it.