見出し画像

歌詞#59 "僕が側に"

僕が側に

いつまでも僕が側に

いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に

シンプルな言葉だけ
ありのままで伝えたい
飾りもつけずに裸で
そんなことが出来るのは
あなただけ
もう分かってると思うけど

走ったらぶつかりそうで
でももう止まらないみたい
少し怖いけど笑って
だから君も笑ってほしい

たとえピッタリのパズルじゃ
なくても心は重ねたくて

いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に

いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に
いつまでも僕が側に

I'm by your side

Forever  I will be by your side

Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side

Only simple words
I want to convey it as it is
Naked without decorations
I can only do that for you
You know it

If I keep running, it seems to hit something
But I can’t stop it
I'm a little scared but laugh
So I want you to laugh too

Even if we are not the perfect puzzle,
I hope my heart is with you

Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side

Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side
Forever  I will be by your side

#歌詞 #lyrics #作詞 #ソングライター

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?