見出し画像

歌詞#52 “It’s not your Smile”

It’s not your Smile

最後の言葉はいつも
少しだけ優しくなって
だけど本当は違くて
いっそ冷たくしてほしい
だから笑わなくていい
涙くらい見せていい
思い出してしまうのは
その笑顔じゃないから
ないから

どこを見ているの
何が見えているの
もう僕には見えない
そこに誰がいるの

君が行く世界が
綺麗だと願うよ
また君らしく笑って

思い出してしまうのは
その笑顔じゃないから
思い出してしまうのは
その笑顔じゃないから
ないから

It’s not your Smile

the last word is always
Be a little kinder
But it's actually different
I want you to behave more coldly
That's why you don't have to smile
It's okay to show me your tears
It's not that smile that I remember
It's not

where are you looking
what are you seeing
I can't see it anymore
who is there

the world you go to
I hope it's beautiful
And smile like you again

It's not that smile that I remember
It's not that smile that I remember
It's not

#歌詞 #lyrics #作詞 #作曲

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?