見出し画像

Yoppi Sundaradha (English page)

Namaste Thx for Coming!

in Yakushima

Born in Habikino, Osaka, Japan on October 18th, 1988.
She learned flute in the brass band in Minezuka Junior High School.
After majoring in "Marketing" in Kobe University in 2012,
Invaluable experience as Solution Planer in Recruit Management Solutions.

Guru ji Shyan Kishore's Music is Changing her life. Complete Sharman.
He is devotional student of Pandit. Hariprasad Chaurasia. 

She started learning "Indian Classical Music" and traveling India.
Love Improvised Music & Planned Happenstance like Guruji Life

Represent Japan Heritage Takenouchi Line as Bansuri Player. 
Happy Chapati Baba ji feeling in 2024. Hare Krishna!

【Contact】yoppi.sundaradha@gmail.com

Japanese Profile  

Destroy & Recreation Friends🌈 ”Shuraba Taiken”
2012 

Hey Taxi 

ベルカンの皆と遊びたいよー


You the Rock☆ 「ゴアで光り君は」

Bamboo Friend

2020 @Baranasi Lockdown

Yohei Miyake 「公認」キャリアコンサルタント

島国根性仕方ないよなー

2024  Who⁇😌

Many Dimension🌈
I’m Just Music & Travel Lover

COMPLETE TRUST🌈

未来の子ども・女性のために、国家、藤井寺の保健所、羽曳野市行政へ賠償請求いたします💓私の家系・経歴を説明しても、市長にも会わせていただけないようですし、女が困っているのに「間部がおかしい」ってみんな言ってる等というような男には頼る気持ちもございません。

私の主義として、全てセルフカウンセリングで生き抜いて参りました。民間療法万歳です。

「裁判には費用もかかりますし」等と濁されましたし、市長からご連絡もいただけませんので、よっぴ先生流石にお怒りです。大阪府警のみなさま対応ありがとうございます。散々裏マネジメントで世話してやったラッパー等も全く頼りになりません。お国と文化のためにコロナ禍を過ごしてきた神戸大学のお仲間の皆様、ご協力よろしくお願い致します!!!!!チャパティ手裏剣回収中💓

本気で売れたい音楽家はよっぴ先生にお貢よろしくお願い申し上げます🌈🌈🌈よっぴ美味しいマンゴー食べたいっ💓今年はよっぴ先生が幸せになる!!!GUCCIでイケてる音楽家とお買い物したぁい🎵
ひとりでハリドワール行けるように決めたかんな~♪

まずは、アポイントから🍑
Many Dimension 🌈 

さ、リクルート取締役くらいの肩書はいただけるんでしょうKa!?😼

この記事が参加している募集

ふるさとを語ろう

薄っぺらのチャパティしか無くとも 私たちは宇宙と繋がることで学べる 『Learnig Chaparty Bar』 の活動資金とさせていただきます。