見出し画像

About me

Hi, I'm Masami Nakazawa. And my wife is Janeen. We'v been married since 1981. We'v lived in Japan, UK, and US and traveled to over 60 countries. 私はマサミ。妻はジェニーン。私たちは1981年に結婚しました。これまで、日本、イギリス、アメリカに住み、60カ国以上の国を訪れています。
We love traveling as it allows us to meet interesting people and experience different cultures. 私たちは旅行が大好きです。旅行を通して、面白い人たちに出会い、違う文化を体験することができるからです。
I'm a pastor in Karuizawa, Japan. We also own 3 Airbnbs and welcome guests from many different countries. 私は軽井沢で牧師をしています。3軒のエアビーを所有し、多くの国から来る方々をお迎えしています。

この記事が参加している募集

自己紹介

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?