【和訳】 I Can See You (Taylor's Version) / Taylor Swift

Uh-uh, uh, uh

You brush past me in the hallway
And you don't think I, I, I can see ya, do ya?
I've been watchin' you for ages
And I spend my time tryin' not to feel it

廊下で私のそばをかすめるあなた
私の視界に入っているなんて思ってもないでしょ?
何年間もあなたを見てきた
気持ちが生まれないよう 時間を費やしてきた

But what would you do if I went to touch you now?
What would you do if they never found us out?
What would you do if we never made a sound?

でもどうする? 今あなたに触れに行ったら
どうする? 誰にも見つからなかったら
どうする? 音一つ立てずに済んだら

'Cause I can see you waitin' down the hall from me
And I could see you up against the wall with me
And what would you do? Baby, if you only knew
That I can see you

廊下の先で私を待つあなたが見えるから
私と壁の前に立つあなたが見えるから
どうする? ベイビー、知ってしまったら
私にはあなたが見えていると

Uh-uh, uh, uh

And we kept everything professional
But something's changed, it's somethin' I, I like
They keep watchful eyes on us
So it's best that we move fast and keep quiet
You won't believe half the things I see inside my head
Wait 'til you see half the things that haven't happened yet

何もかもプロフェッショナルにとどめてた
でも何かが変わった 私はそれが気に入った
みんな私たちを見張ってる
だから素早く動いて、静かにしてた方がいい
私が頭の中で描いていることの 半分も信じられないと思うよ
半分はまだ起こっていないからもう少し待ってて

But what would you do if I went to touch you now?
What would you do if they never found us out?
What would you do if we never made a sound?

でもどうする? 今あなたに触れに行ったら
どうする? 誰にも見つからなかったら
どうする? 音一つ立てずに済んだら

'Cause I can see you waitin' down the hall from me
And I could see you up against the wall with me
And what would you do? Baby, if you only knew, oh, oh, oh

廊下の先で私を待つあなたが見えるから
私と壁を乗り越えようとするあなたが見えるから
どうする? ベイビー、知ってしまったら

That I could see you throw your jacket on the floor
I could see you, make me want you even more
What would you do? Baby, if you only knew
That I can see you

床にジャケットを脱ぎ捨てるあなたが見えると
あなたが見える、もっとあなたが欲しくなる
どうする? ベイビー、知ってしまったら
私にはあなたが見えていると

Uh-uh, uh, uh

I can see you in your suit and your necktie
Passed me a note saying, "Meet me tonight"
Then we kissed and you know I won't ever tell, yeah
And I could see you being my addiction
You can see me as a secret mission
Hide away and I will start behaving myself

スーツとネクタイを着たあなたが見える
メモを渡して言った、「今夜会おうよ」
キスをした もちろん誰にも言わないよ
あなたに熱中する私が見える
私はあなたの極秘任務
隠れて、そしたらいい子でいるようにするから

Uh-uh, uh, uh
Oh-oh, oh, oh

I can see you waitin' down the hall from me
And I could see you up against the wall with me
And what would you do? Baby, if you only knew, oh

廊下の先で私を待つあなたが見える
私と壁を乗り越えようとするあなたが見えるから
どうする? ベイビー、知ってしまったら

That I could see you throw your jacket on the floor
I could see you, make me want you even more
What would you do? Baby, if you only knew
That I can see you

床にジャケットを脱ぎ捨てるあなたが見えると
あなたが見える、もっとあなたが欲しくなる
どうする? ベイビー、知ってしまったら
私にはあなたが見えていると

Oh, I see you, I see you, baby
I see you
(Uh-uh, uh, uh) I see you, I see you, baby
Oh, baby

あなたを見ている 見ている
あなたを見ている

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?