見出し画像

I spend time with me.


I spend time with me. I talk with me. I play with me. All my life. Solitude is a time to find the other me. When you find the other you, loneliness disappears. There is another you in everyone. 

You can't escape from yourself forever. But only yourself can stay with you forever.

私は私と過ごす。私は私と話す。私は私と遊ぶ。一生。孤独はもう一人の私を見つける時間。もう一人の自分自身が見つかったなら、孤独は消える。誰にでも、もう1人の自分がいる。私は私自身から永遠に逃れられない。けれど、私の側に私自身だけは永遠にいる。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?