見出し画像

Brand New $CRO Miner新品の$CRO 採掘者

Brand New $CRO Miner
新品の$CRO 採掘者

Earn up to 3.5% daily in this new sustainable miner!
この新しい持続可能採掘者で毎日最高3.5%を稼ぐこと!

Red King
赤い王著

Jun 22
6月22日

I have written before about how bullish I am on the CRO coin, it is a coin that has shot into the top 30, currently sitting in the 24th spot on coinmarketcap.com
私は前に私がCROコインに関してどれぐらい強気であるか書きましたが、それは、現在 coinmarketcap.comの24番目の所に位置して、トップ30に駆け込んでいるコインです

To date,  Croc’s Nest remains my second-best miner of all, second only to The Farmhouse on the Polygon chain. (you can read my full article on Croc’s Nest here.)
Croc のネストは現在まで私のすべての中で2番目に最良の採掘者のままで、ポリゴンのファームハウスに次いで2番です。(あなたはここでクロックのネストについての私の私の全記事を読むことができます。)

I got in to another CRO farmer who was absolutely rubbish, so I never recommended it to anyone. However, I like the look of this new one, which is very similar to Crops Farmer.
私はCRO農場主に触れたことがありますが、それは絶対にごみであったので私は決して誰にもそれを勧めませんでした。 しかしながら、私はこの新しいものの見栄えが好きで、それはクロップス農場主に極めて似ています。


CRONUS FARM
クロナス農場

The new $CRO farmer is called Cronos Farm as it is on the Cronos chain, (I’ll have details below on how to add Cronos to your Metamask if you haven’t already) and it launched on 17 June, so it’s still early to get in. I have recently made my first investment in it.
新しい $CRO農場主はそれが、 クロノスチェーン上にあるので クロノス農場と呼ばれます(もし、まだでしたら、あなたの メタマスクにクロノスをを加える方法について、下記に詳細します)、そしてそれは6月17日に開始したので、参加するのはまだ早いほうです。 私は最近それに私の最初の投資をしたところです。

CRO is currently selling at just 11c! To me that is such a bargain to pick up some more.
CROは現在たったの 11セントで売られています! 私にとってそれはさらに若干稼ぐには本当に安い買い物です。

Here are the stats in a nutshell:
要するにその統計値がこちらにある:

A smart and sustainable way to grow your CRO at 3.5% daily (400% ROI) on the Cronos Network.
Cronos ネットワークで毎日3.5%(400%の投資利益率)であなたのCROを増やす賢い、持続可能な方法。

l  3.5% Daily ~ 1246% APR
毎日3.5%~年率1246%

5% Compound Bonus
5%複合的なボーナス

l  12 Hours Compound Timer
12時間の複利タイマー

24 Hours Withdraw Cooldown
24時間引き出し冷却

l  48 Hours Rewards Accumulation Cut-Off
48時間の報酬累積切断

Anti Whale Protection
反鯨保護

l  Anti Bot Protection
反ボット保護

Already Audited
会計監査済

They have 4 unique plans 🌟
彼らは4つのユニークな計画がある

ここから先は

5,108字 / 1ファイル

¥ 100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?