Enhancing Customer Experience of Content by Tapping into Test Plans and Tech-Support 試験計画そして技術サポートにアクセスすることによって、コンテンツの顧客経験を強化

Enhancing Customer Experience of Content by Tapping into Test Plans and Tech-Support
試験計画そして技術サポートにアクセスすることによって、コンテンツの顧客経験を強化

Sairam Venugopalan, Qualcomm
April 15, 2020
クアルコム社、サイラム ヴェヌゴパラン著
2020年4月15日
We’re increasingly being shrouded with the chime that ‘customer is king’, ‘customer satisfaction scores are pivotal’, ‘understand your customers in the same vein as you fathom your products’, and ‘engage more with customers for outside-in writing’. While all of these are critical for the success of user-facing product documentation, we have, at least, a couple of treasure troves, amidst the plethora of our day-to-day tools and practices, that we can cash upon. Exploiting those hidden reserves does not require separate company funding or extra-departmental budget allocation to improve customer interaction with the content we create.
我々は「顧客は王様である」、「顧客満足度スコアが枢要である」、「あなたの製品を推測するのと同じ気持ちであなたの取引先を理解すること」、そして「執筆で外部のためにもっと顧客に関わりを持つこと」というチャイムでますます覆われています。 これらすべてが利用者が直面する製品ドキュメンテーションの成功にとって重要である一方で、我々は、少なくとも、我々が必要な費用を払う、我々の日ごとのツールと実践の過多の真ん中に、2-3の埋蔵物を持っています。 それらの隠された資源を開発することは我々が作るコンテンツで顧客対話を改善するために別会社の資金供給あるいは余分な部門予算配分を必要としません。
If you’re gaping in wonder at what those unearthed troves are, test plans and technical-support cases are those buried jewels. As I mention these, you’d immediately quip, ‘These have existed for many eons since the evolution of my organization’s product. Don’t hoodwink me by presenting these items as wondrous wands or precious pearls.’. That’s where the bane is. Many a time, we’ve not harnessed these materials to their fullest potential. Although our eyes might have squinted at these items, at various points in the past, we might have bypassed them or dumped them aside without assessing the potency they wield.
もしそれらの掘り出される埋蔵物がなんであるかに対する驚きで呆然と見とれているなら、試験計画と技術サポートのケースはそれらの埋もれた宝石です。 私がこれらに言及するとき、あなたはすぐに皮肉を言うでしょう、「これらは私の組織の製品の進化以来、多くの無限に長い期間ずっと存在しています。 これらの項目を驚くべき魔法の杖あるいは貴重な真珠として提示することで、私をだまさないでください。」 それは災いのもとです。何度も、我々はこれらの材料をそれらの潜在能力の限界まで利用してきませんでした。 我々の目が過去にこれらの項目、さまざまなポイントをちらりと見たかもしれないが、我々はそれらを迂回したか、あるいは及ぼす潜在力を評価せず脇に捨ててきていたのかもしれません。

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