画像1

All our negatives・メガティブな僕たち

Tom Dante
00:00 | 00:00

※試聴版。オリジナル版(05:29)は購入後に視聴可能。

新アルバム「涙の光彩〜The Splendor of your tears」
からの1曲
サンプルはこちらで聞けます。

https://fureasteen.bandcamp.com/track/all-our-negatives

*英語歌詞で歌っています。

すべてのネガティブ

私はあなたの顔を見るためにどれだけの距離を歩んできたのか、わかりません。
どこまで歩いたのかわからなくて、漂っています。
私たちのすべてのネガティブはあなたとの距離を作った。
私たちのすべてのネガティブは、大きな落下と夕日を作りました。
どのようにしてそれらを失ったのかわからないで、失われた楽園から逃げることに気づく。
私が人生で過ごしたすべての無駄な週末。
その丘で永遠の鐘を鳴らそう。
私を縛りつけているすべての悪い気持ちを解き放って、私は自由になります。

あなたの夢の虹が世界を彩ってくれることを願っています。
その後、私たちはすべての否定的な感情をあきらめます。
あなたの夢の台本で世界が演劇化されればいいのにと思います。
そして新しい目的地を見つけることになるのでしょう。

全宇宙の写真を見たことがありませんか?
私たちの内なる世界の秘密を広めたことはありませんか?
私たちの前向きな気持ちはすべてあなたに近づきました。
私たちの前向きなビジョンのすべてが私たちをあなたと一緒にしました。

あなたの夢の虹が世界を彩ってくれることを願っています。
その後、私たちはすべての否定的な国をあきらめます。
あなたの夢の台本で世界が演劇化されればいいのにと思います。
次に、新しい方向性を見つけます。


All our negatives

I don’t know how long I should walk along to see your face.
I don’t know how far I’ve been walking, I feel drifting away.
All our negatives made that distance to you.
All our negatives made the big fall and the setting sun.
I don’t know how I lose them and realize I run from lost paradise.
Waste of all monochrome weekends that I spent my life.
I should be going to ring the bell of eternity on that hill.
Give upon all bad feeling strapped me up, I shall be free.

I wish the world would be colorized by the rainbow of your dream.
Then we give up on all our negative feelings.
I wish the world would be dramatized by the script of your dream.
Then we find our new destination.

Haven’t I ever seen the picture of the whole universe?
Haven’t I ever spread out the secret of our inner world?
All our positive feelings made that close to you.
All our positive vision made us be with you.

I wish the world would be colorized by the rainbow of your dream.
Then we give up on all our negative nation.
I wish the world would be dramatized by the script of your dream.
Then we find our new orientation.

ここから先は

¥ 100

期間限定 PayPay支払いすると抽選でお得に!

こんなコロナ禍の中、大変な中にサポートをいただいて、ありがとうございます。活動を円滑にさせるを準備金にいたします。録音機材や画材に使うつもりです。