見出し画像

気づいた

すいません、昨日何書こうとしてたか完全に忘れました。

でも猫のアニメで初めて気の合う人がいました。日本人ですらないけど。

なんだったか。物忘れが激しい。気づけば学校が始まって約一ヶ月。案外なんとかなってるのが自分でも怖い…  公務員模試ではなんとクラス2位。どうした僕は。 でもなんか満たされないと言うか。やっぱりゴルフしないと…。


最近髪の毛乾かすのがめんどくさくなりました。なんで髪の毛を伸ばしていたのか全然ワカラナイ!てなわけで超短くしようかと。

でもガラ悪いって言われる👎  

結局何が言いたいのかわからないでしょ。これが僕。まだ何の答えにも辿り着いてないから言いたいこともわからない。でも何か話さないと。面接では短所を探すのに苦労しています。案外自分ってすごいんだねってたまには褒めてあげてます。

この投稿といえば、去年の夏から初めてクソつまらない暗い投稿ばっかりだったけどやっと楽しい話題が増えてきたような。

で何が言いたいんだ。と言うわけでみなさんごきげんよう。

やっぱり人生楽しむことにしました。以上😆

I'm very forgetful. If you notice, it's been about a month since school started. I'm afraid that I'm doing something unexpectedly... I'm ranked 2nd in the class in the civil service mock exam. What's wrong with me? But I don't think it's satisfying. After all, I have to play golf...

In the end, you don't know what you want to say. This is me. I don't know what I want to say because I haven't reached any answer yet. But I have to say something. I'm having a hard time finding my shortcomings in the interview. I sometimes praise myself that I'm amazing.

After all, I decided to enjoy my life.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?