見出し画像

My favorite musical band ZARD 日記

Hallo everybody. I will write dairy today too. I am afraid it is a pre day of the test today. These days I always mention about something study, so I would like to speak of except them.
Do you like music? I like music very much because I listen to them while studying all time.
I especially like the music of Zard, a Japanese musical band, which was famous around 15years before.
The name of center vocal of the band is Sakai Izumi. She had been dead for about 16 years because of accident. It was not known why she was dead. But according to one theory, she was suffering from confliction, so she was suicided pretending accidental falling from stairs.
If it was real, I am very sorrowful as a fan of her. Actually, I am sixteen years old, so she was dead around when I was born. If only I had been born sooner, I would have gone to seen her concert.


みなさん、こんにちは。 今日も日記書きます。 残念ながら今日はテスト前です。 最近はいつも勉強のことばかり言っているので、それ以外の話をしたいと思います。 音楽が好きですか? 私は音楽がとても好きで、勉強しながらいつも音楽を聴いています。 私は特に 15 年ほど前に有名だった日本の音楽バンド、Zard の音楽が好きです。 バンドのセンターボーカルの名前は坂井泉水です。 彼女は事故で亡くなっていて、それからおよそ16年が経った。 彼女がなぜ死んだのかは不明であるが、一説によると、彼女は葛藤を抱えていたため、階段から転落したふりをして自殺したという。 もしそれが本当だったら、彼女のファンとしてとても悲しいです。 実は私は16歳なので、私が生まれた頃に彼女は亡くなっていました。 もっと早く生まれていたら、彼女のコンサートを見に行ったのにと思います。

今のι(´Д`υ)アツィー歌手例えば、back numberとかofficial 髭男dism 
ちょっとさかのぼると、槇原敬之とか平井堅とか尾崎豊とか沢山
音楽ってやっぱり大好き
これからも勉強しながら聞いて楽しもうと思う!!
以上ひとり言を含めた日記でした


私[ライター]について

ここまでお読みいただきありがとうございます。高校生ながら知識を深堀りすることを目的に不定期ではあるものの投稿をしています。
専門的な知識ではなく、身近な事象から来る疑問などを中心に取り上げます。興味深かったという方はフォローしていただけると幸いです。
また日々の生活で感じた葛藤のようなものも投稿しています。


過去の投稿からピックアップ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?