見出し画像

私は私の花を咲かせたい。 #たっとさんの語学日記 😁🌸🎅

おはようございます。

昨日もDuolingoで語学学習をしました。🤗

英語、韓国語、ロシア語、スペイン語を勉強しました。🍘

語学が堪能な人は格好良いと思います。私はまだまだ未熟ですがね。🇺🇸

世の中には凄い才能を持った方々がいますね。私が入っているDiscordのコミュニティにも、とてつもない人達がいます。🇲🇽

私は彼らに英語力などで今は敵いません。ですが私には私の個性や良さがあると信じて、コツコツと地道に学習を続けています。😸

私は私の花を咲かせられれば良いのです。みんながそうですね。誰もが自己実現できる社会を目指したいです。✊

今日もProductiveな一日をお過ごしください!😄🎅‪︎👍🏻 


Good morning!

Yesterday, I learned languages again on Duolingo. I studied English, Korean, Russian, and Spanish. 😊💕

While I'm still in the process of developing my fluency, I think it's cool to be able to speak multiple languages. 🇺🇸

There are some incredibly talented people in the world, and I've had the opportunity to connect with some of them through the Discord Community I am a part of.  🇲🇽

While I can't yet compete with them in terms of my English skills, I believe that I have other positive qualities. I’m continuing to learn diligently and steadily. 😸

I think it's important for everyone to let their internal qualities shine, and I'm striving to do just that. Ultimately, I want to live in a society where everyone has the opportunity to realize their dreams. ✊

ここから先は

32字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

この記事が参加している募集

#英語がすき

20,032件

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m